bijkomende opties mogelijk ?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen bijkomende opties mogelijk ?

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209936
    guy_e
      Lid sinds:
      26 May 2009

      Hallo allemaal,
      Ik heb op 21 mei 2009 een nieuwe Opel Meriva besteld dwz de verkoopovereenkomst getekend.
      Afgelopen weekend heb ik echter vastgesteld dat deze wagen niet over een sigarettenaansteker beschikt (om de aansluiting van mijn TomTom GPS mogelijk te maken).
      Ik heb de verkoper onmiddellijk gekontakteerd om deze bijkomende optie te bestellen, evenals de mogelijkheid om de buitenspiegels elektronisch te laten inklappen.
      De verkoper liet mij echter weten dat dit hij niet zeker was of dit nog kon en mij hieromtrent geen enkele beloftes kon doen.
      De wagen zou pas over een 10-tal weken geleverd kunnen worden (in augustus dus).
      Ik vraag mij nu af of hij deze overeenkomst wel gaat wijzigen. Ik heb hierover geen enkele zekerheid.
      Is er iemand die nog in zo’n situatie heeft verkeerd ? Kan die verkoopovereenkomst na ondertekening niet meer gewijzigd worden ? Ik veronderstel dat de wagen nog niet in produktie is en dus met een beetje goede wil dit nog kan gewijzigd worden.
      Dank bij voorbaat.
      Guido

      #17484191
      Stender
      Moderator
        Lid sinds:
        5 April 2009

        Beste Guido,

        Ten eerste welkom..

        Is het niet beter om eens een goed gesprek te houden met de verkoper? Een overeenkomst wijzigen in juridisch gezien niet zo makkelijk. Dan wordt het al snel vernietigen (doen alsof er nooit een koop is geweest.)

        ik zou de verkoper eens contacteren om te vragen wat de opties zijn en daarna kun je altijd nog overgaan tot vernietiging. Gezien het feit dat de auto al wel besteld is kan het lastig zijn.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.