Bij regenvocht bij de rec unit

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Bij regenvocht bij de rec unit

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18548011
    Rene stals
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 October 2023

      <b>Hallo allen! </b>

      Ik heb een probleem bij mijn opel zafira b uit 2007 waarvan ik heb gelezen dat dit probleem veel voorkomt.

      Als het regend of heeft geregend komt er vocht in de rec unit dat er voor zorgt dat mijn achterlicht en remlicht links achter niet meer werken(daar waar die unit zit). Nu heb ik van alles geprobeerd maar ik kom er niet achter waar het vocht vandaan komt. Wie kan mij vertellen aldan niet iemand met het zelfde probleem hoe hij/zij dit heeft opgelost? Voordat ik alle gaatjes dicht ga purren :scratch:

      Ik heb inmiddels allerlij forums gelezen maar nergens vind ik het antwoord op mijn vraag, hopelijk heeft iemand ervaring hiermee

      Alvast bedankt! :bye:

      #18550189
      wes-lucky
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2023

        Hoi rene,

        Bij mij liep het water ook over de zekeringkast achter.

        Het kwam bij mij boven vandaan uit een klein goodje achter het kapje van waar je je afdek hoedenplank insteekt. Toen kwam ik erachter dat het bij mijn dakdragers vandaan kwam die heb ik gedemonteerd en daarna waar de boutje zitten daar zitten schuimrubberenringetjes die heb ik verwijderd. En daarna de rails terug geplaatst met kit ertussen bij mij lekt het nu niet meer.

        Gr, Wesley

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.