Bieber project TE KOOP :(

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Bieber project TE KOOP :(

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206723
    Mau81
      Lid sinds:
      4 March 2007

      Vandaag weer een bieber erbij gekocht :D. Deze bieber verkeerd helaas niet in zo’n hele goede staat :(. Door lang buiten staan met een kapotte kap :swear (2 scheurtjes), is het interieur ook aan vervanging toe. Komt een GTE interieur voor in de plaats :D

      Heb hem ook gekocht voor restauratie, want aan m’n andere kadettjes hoeft in principe weinig meer te gebeuren.

      Hier de pics, ff snel met m’n tel genomen.

      De voorbumper die erop zit, vind ik zelf erg mooi, dus die wordt ook opgeknapt. Hier een foto zoals de bumper eruit ziet:

      De plannen zijn om deze auto eerst helemaal roestvrij te maken. In ieder geval moeten de dorpels, linker wielkastrand (zie foto), binnenschermen voor en achter de achterwielen gelast worden. Als dat gedaan is wil ik de auto helemaal cleanen, behalve de handgrepen van de deuren en hem in ieder geval nog een stuk te verlagen.

      Welke kleur die wordt weet ik nog niet, dus als iemand suggesties heeft, graag :thumbup

      #17394105
      peerke1987
        Lid sinds:
        28 December 2006

        Lamborghini Geel, met zwarte kap is dat zeker mooi denk ik!

        Deze kap lijkt er nog niet zo slecht uit te zien op de foto, maar zijn de kappen voor deze auto’tjes goed aan te komen? En je hebt er idd nog klauwe met laswerk aan volgens mij:D

        Succes!

        #17394106
        johani500driver
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 November 2007

          nou die heeft al een poosje stilgestaan zo te zien,terwijl hij nog geen eens zo lang geleden is ingevoerd.Nou succes ermee, en voor de kleur vind ik het belangerijk hoe je hem gaat ombouwen,naar sportief ,dan kan geel prima of naar luxe, dan zou ik ook een excl. kleur nemen.

          #17394107
          Kadett C
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Hey das bij mij om de hoek!

            Zo zonde van die auto… Stond er heel leuk bij, totdat ie alleen maar stil en nog stiller stond…

            Succes met je restauratie!

            Groeten, MArk

            #17394108
            Mau81
              Lid sinds:
              4 March 2007

              origineel gepost door johani500driver
              nou die heeft al een poosje stilgestaan zo te zien,terwijl hij nog geen eens zo lang geleden is ingevoerd.Nou succes ermee, en voor de kleur vind ik het belangerijk hoe je hem gaat ombouwen,naar sportief ,dan kan geel prima of naar luxe, dan zou ik ook een excl. kleur nemen.

              Hij is in 2003 ingevoerd uit Duitsland. Heeft toen APK gekregen tot 2004 en sindsdien niet meer gekeurd. Dus er moet een hoop werk verricht worden om deze van de sloophamer te redden. Ik heb er in ieder geval veel zin in en kijk uit naar het eindresultaat :angel

              Ik wil er geen kermis auto van maken. Alleen de voorbumper blijft, wordt verlaagd, de velgen blijven er tijdelijk onder en de sloten worden verwijderd. Er komt geen GTE kit omheen, omdat heel veel biebers die al hebben. Hij wordt sportief, maar eigenlijk ook wel sjiek :hmmz

              #17394109
              wizardnl
                Lid sinds:
                2 October 2006

                hey mau,

                Goed om te horen dat jij deze bieber gekocht heb. zag hem staan op marktplaats. heeft zeker wat werk nodig maar gaat vast goed komen. volgens mij heb jij ook het bieber virus te pakken ;) jullie hebben er nu toch ook 3? dit weekend gaat mijn bieber ook onder het mes :o weer klaar maken voor de zomer. daarna is kan in eindelijk gaan beginnen met mijn 16V bieber. eerst de schuur uitruimen hahah ligt vol onderdelen.

                succes met je project zal het zeker gaan volgen wellicht kunnen we informatie wisselen. wil zeker nog een keer die afdek kap van je lenen die moet ik een keer namaken voor bij biebers.

                #17394110
                Mau81
                  Lid sinds:
                  4 March 2007

                  origineel gepost door wizardnl
                  hey mau,

                  Goed om te horen dat jij deze bieber gekocht heb. zag hem staan op marktplaats. heeft zeker wat werk nodig maar gaat vast goed komen. volgens mij heb jij ook het bieber virus te pakken ;) jullie hebben er nu toch ook 3? dit weekend gaat mijn bieber ook onder het mes :o weer klaar maken voor de zomer. daarna is kan in eindelijk gaan beginnen met mijn 16V bieber. eerst de schuur uitruimen hahah ligt vol onderdelen.

                  succes met je project zal het zeker gaan volgen wellicht kunnen we informatie wisselen. wil zeker nog een keer die afdek kap van je lenen die moet ik een keer namaken voor bij biebers.

                  Idd, ik heb nu 2 biebers en m’n ma heeft er ook 1. Dus totaal 3.

                  Bieber 16V ben ik persoonlijk niet zo’n fan van, omdat ik denk dat de bieber het niet aankan, zoveel power. Maargoed blijft wel vet natuurlijk.

                  Goed plan om binnenkort is ff een mini meeting te houden en info uitwisselen :D Volgende week ben ik op wintersport, dus moeten we daarna maar ff kijken. Heb trouwens nog een goeie bieber site in duitsland gevonden, http://www.gte-bieber.de moet je maar eens kijken, staan wel vette biebers op.

                  Misschien een keer een bieber meeting houden :jerry

                  #17394111
                  Mau81
                    Lid sinds:
                    4 March 2007

                    Vandaag de bieber gehaald met een trailer. De kap is nu echt afgeschreven (zie laatste foto), maar er komt in de toekomst toch een nieuwe op. De komende tijd weinig tijd voor ivm met wintersport volgende week. Daarna gaan we beginnen met demonteren. Hier de pics

                    en nog 1tje van het interieur

                    #17394112
                    CorsaF16
                      Lid sinds:
                      16 October 2004

                      Vette auto is het ook een kadett D Die Bieber die jij hebt vind ik al helemaal gaaf. De bumper is zeer mooi suc6 met het restaureren van de auto en de bumper.

                      #17394113
                      wizardnl
                        Lid sinds:
                        2 October 2006

                        mau,

                        dak heeft zeker z’n beste tijd gehad. geeft even een seintje zodra je met het dak bezig gaat. met geluk heb ik vorig jaar nog een dak gevonden in duitsland. wilde er nog eentje bij laten maken. wellicht als we bij z’n bedrijf beide een kap laten maken krijgen we nog wat korting :D

                        16V bieber is trouwens niet z’n probleem. ga niet sprinten met de cabrio die tijd heb ik gehad. gewoon voor de lol eigenlijk. mijn 2e bieber wordt een orginele 1.3 automaat. alvast goede vakantie.

                        #17394114
                        manta_dennis
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Succes met de restauratie, zijn mooie auto’s die je niet veel meer ziet. Man bij ons uit de buurt heeft er vroeger vijf of zes zelf omgebouwd, als het goed is rijden er daar van nog een paar rond in het land.

                          #17394115
                          kadettsr
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 March 2006

                            Hahaha… super mooi dat ie naar een liefhebber gaat..

                            Ik had er ook nog op gebodenking:
                            Jij kunt er vast iets mooi’s van maken!!

                            #17394116
                            Mau81
                              Lid sinds:
                              4 March 2007

                              Van de week een begin gemaakt aan het demonteren. Het interieur eruit gehaald en gelijk weggegooid. Ook een begin gemaakt aan het demonteren van de voorkant. Tevens ook weer wat roest gevonden. Hier wat pics zoals ie er nu bijstaat.

                              Gisteren nog een GTE interieur gehaald, helaas in een iets mindere staat, en getint glas van een GTE :D

                              Als er mensen zijn die nog onderdelen hebben liggen, bied ze aan!! Misschien kan ik nog wat gebruiken :jerry

                              #17394117
                              wizardnl
                                Lid sinds:
                                2 October 2006

                                hey mau,

                                goede vakantie gehad? Je heb nog genoeg werk aan de bieber :jerry maar dat zal best goed komen. Ben vorige week ook bezig geweest met mijn biebertje. ik hoop met een 1.5 eeen spits/kantelbok te hebben zodat we echt aan het werk kunnen. succes met je project en laten we binnekort een keer afspreken.

                                #17394118
                                Mau81
                                  Lid sinds:
                                  4 March 2007

                                  origineel gepost door wizardnl
                                  hey mau,

                                  goede vakantie gehad? Je heb nog genoeg werk aan de bieber :jerry maar dat zal best goed komen. Ben vorige week ook bezig geweest met mijn biebertje. ik hoop met een 1.5 eeen spits/kantelbok te hebben zodat we echt aan het werk kunnen. succes met je project en laten we binnekort een keer afspreken.

                                  Ja, vakantie was super!! Veel zon én verse sneeuw. Hoop dat het bij jou ook een beetje vlot met opknappen. Moeten idd snel ff een keer afspreken. Ik ben iig iedere woensdagavond en zaterdagochtend in Lelystad, dus miss iets te combineren?

                                  #17394119
                                  Mau81
                                    Lid sinds:
                                    4 March 2007

                                    Na lang wikken en wegen, toch de beslissing gemaakt om de Bieber de deur uit te doen. Heb op het moment veel te veel projecten lopen :(

                                    De bieber heb ik een kleine 2 jaar geleden gekocht met de intensie om hem op te knappen.

                                    De slechte punten zijn:

                                    – dorpels slecht
                                    – wielkasten achter slecht
                                    – Binnenscherm voor slecht
                                    – motor loopt op het moment niet, radiator al los

                                    Pluspunten:

                                    – bodem hard
                                    – originele bieber, met nummer achter de achterbank
                                    – wegenbelastingvrij (kenteken geschorst op het moment)

                                    Heb er tegen meerprijs bij: een astra F dashboard (compleet), een GTE interieur met werk en SR velgen (5 stuks).

                                    Vraagprijs: TEAB

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.