Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2011 om 23:20 #17393229
[rquote=1854441&tid=84216&author=rallyastra]Ik heb er teminste schijfremmen voor en achter op, en het belangrijkste een Yamaha YZ125cc motor :angel
http://www.heidemulder.nl/page.php?al=yamaha%5B/rquote%5D
zijn wel leuke motoren.. die ik toen had gereden was een Rotax dacht ik
29 januari 2011 om 09:25 #17393230Hier staat nog een kale kart en een 600 cc CBR blokje met 105 pk…:agent Moet alleen nog even kennis maken met het lasapparaat.:)
Neef van mij handelt in die dingen en het is best geinig voor industrieterreinen. Ik blijf er meestal maar vanaf anders moet ik ook zo’n ding hebben straks en dan weet ik al wat er gaat gebeuren, gewoon over straat door de wijk en zo..:o
29 januari 2011 om 16:07 #17393231Maar wat is dat kart spul allemaal goedkoop zeg als je auto tuning gewend bent :D:D
30 januari 2011 om 16:26 #17393232In actie gisteren…..
30 januari 2011 om 18:28 #17393233hoe is het met de combo eigenlijk?????????????????
30 januari 2011 om 19:46 #17393234ja dat vraag ik me ook af
30 januari 2011 om 22:33 #17393235Maat van me heeft er ook nog een frame bij gekocht
30 januari 2011 om 23:17 #17393236[rquote=1852987&tid=84216&author=rallyastra]Naven voor Monza schijven zitten op 449,95 euro incl btw per stuk. Ik wil nog vragen wat het kost om een grotere partij te maken en wat ik dan met de prijs kan doen. Naven zijn compleet met nieuwe wielbouten, naven zijn gemaakt van aluminium titanium legering. De meeste producten die ik maak moeten uiteindelijk allemaal op de markt komen nadat ik ze getest heb. [/rquote]
Ik wil ze wel een poosje testen voor je, als ze dat overleven zijn ze goed :P
30 januari 2011 om 23:37 #17393237naven van een commodore B GSE passen toch ook gewoon?
moet je wel degene hebben met de kleine fusees. hier al verscheidene mensen gehad die ze moesten hebben en onder een manta gingen.
31 januari 2011 om 19:29 #17393238ja dat heb ik ook gedaan
1 februari 2011 om 12:15 #17393239lol, ik heb hier nog een 100cc dapp kart hangen (heeft alleen een achterrem).
Ding wil ook wel als de brandweer:P.Ontopic: hoe gaat het met de Sierra?
23 februari 2011 om 12:18 #17393240Sierra nog steeds rustig, eerst nog wachten op de rolkooi. Project heeft ook niet echt prioriteit. Wat wel prioriteit had was het volgende. Ik ben inmiddels hoofd monteur en sponsor bij een nieuw team http://www.hetgroenerallyteam.nl zaterdag hebben we op Zandvoort gereden. Daar werd de circuit short rally verreden, het was voor ons ook meer een testdag omdat we veel dingen die we in de winterstop veranderd hadden nog niet hebben kunnen testen.
Ook hebben we zaterdag een interview gegeven voor het blad auto en tuning waar wij in het volgende nummer in zullen staan. En wij worden het hele jaar gevolgd door een camera team waar het verhaal in van de documentaire zal zijn “Hoe word ik rallyrijder”
Eerste filmpje van het jaar
http://hetgroenerallyteam.nl/videos
Aan het einde van het jaar zal er dus een complete film/docu inelkaar worden gezet, we zijn verder bezig met een paar nationale televisie kanalen waar de docu op vertoond zal worden.
23 februari 2011 om 12:31 #17393241Hey de auto van Will Bruins!
deed je daar al niet langer iets voor?
23 februari 2011 om 12:47 #17393242Leuke filmpjes en mooie website trouwens van hetgroenerallyteam !
Maar ga je ook op de auto(‘s) sponsoren Niels ?Husqvarna ook sponsor zie ik.. grappig daar heeft me vader vroeger voor gewerkt.
toen het merk nog best groot was (in NL ook) in keuken -en huishoudelijke apparatuur.
Me vader werkte toen ook voor de keuken/huishoudelijke apparatuur tak van Husqvarna.Tegenwoordig is het Quads, crossmotoren en kettingzagen waar ze nog mee actief zijn.
Huishoudelijk is toen opgegaan in Electrolux.23 februari 2011 om 14:11 #17393243Mijn reclame staat er al op, http://www.opelspecialist.com evenals een paar kleinere stickers op de bumpers.
23 februari 2011 om 14:57 #17393244:wors loopt lekker die astra :wub
wat zijn daar de specificaties van ?
:thumbup hoor
gr.arno
23 februari 2011 om 16:04 #17393245Precies weet ik het niet, maar hij heeft 255pk en iets van 250 nm koppel. Maximum toerental is 8700 toeren.
23 februari 2011 om 16:47 #17393246blijft een leuke hobby die karts, wij hadden er thuis twee vroeger, ik een crg 100cc (28pk) automaat en mijn vader een 125 crs 6 bak (48pk) . zijn nu helaas verkocht:cry
liepen schuw hard alletwee :D jammer dat je op buitenbanen weer nieuwe regels hebt, ik moest toen een fia achterdemper en luchtfilter hebben, voor die 5 keer per jaar dat je gaat :mad:dat spruitstuk ziet er erg goed uit !! wat doe je met de rest van de uitlaat? of heb ik daar overheen gelezen.
groetjes erwin
23 februari 2011 om 20:21 #17393247[rquote=1876025&tid=84216&author=rallyastra]Precies weet ik het niet, maar hij heeft 255pk en iets van 250 nm koppel. Maximum toerental is 8700 toeren.[/rquote]
ik bedoelde eigenlijk wat er aan verandert is.
zie iig een 16v met speciale luchtfilterbak dus zullen wel gasklephuizen op zitten neem ik aan .
maar 255 pk is niet mis :thumbup
26 februari 2011 om 17:23 #17393248Zo dan wat lopen die Astra:o! Ben ook wel benieuwd naar de aanpassingen!
28 februari 2011 om 20:13 #17393249Zuigers, drijfstangen, uitliteren, kop bewerken, vaste stoters, tb’s enz. :D
28 februari 2011 om 21:53 #17393250En vd week een set speciale assen met sterkere homokineten;)
18 maart 2011 om 17:35 #17393251Ik sta deze maand in de Auto en Tuning!!! Reportage over de rallyauto !!! Allemaal ff kopuh dus :D
18 maart 2011 om 22:13 #17393252Nice! Weer een kroon op je werk
20 maart 2011 om 19:11 #17393253Nog een kroon op mijn werk is de overwinning die we gister op de Tank S short rally hebben gehaald! We zijn 1e geworden in onze klasse HA15 tussen de dikke Escorts met BDA motoren, die gewoon de betere papieren hebben. Lichter, meer vermogen dus we zijn gewoon blij! We zijn 5e algemeen geworden, dit tempo vast houden !
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.