Betrouwbare instelbare benzinedrukregelaar?

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Betrouwbare instelbare benzinedrukregelaar?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252387
    RacesconaB204
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 December 2009

      Kan iemand adviseren met welke instelbare benzinedrukregelaar goede ervaring heeft. M.a.w. Welke niet lek raakt. Ik heb intussen slechte ervaring met een after-market benzinedruk regelaar waarvan het membraan is gescheurd en waardoor de motor volgepompt werd met benzine via de vacuumaansluiting op het spruitstuk.

      #18067419
      giuliettaevo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 November 2006

        Waarom een instelbare? Jouw motor is grotendeels standaard, de standaard drukregelaar voldoet prima lijkt mij. ;)

        #18067420
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004
          #18067421
          RacesconaB204
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 December 2009

            @Corsa_GSi wrote:

            HG Motorsport
            http://www.hg-motorsport.de/shop/product_info.php/info/p5032_Fuel-Press-Regulator-Opel—Vauxhall-OE-replacement.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Deze is ter vervanging van de originele die gemonteerd zit in de standaard brandstofrail. Ik rijd met throttle bodies en daar past geen standaard rail op. Ik heb dus een externe DDR nodig.

            #18067422
            dion87
              Lid sinds:
              22 August 2011

              ik heb deze op met z20let zitten..

              http://www.ebay.co.uk/itm/UNIVERSAL-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-KIT-Gauge-Hose-BLACK-/180902068639?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1e9a819f#ht_1383wt_700″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              rij er nu ruim 6 maanden mee, heb em een keertje opnieuw moeten stellen in die tijd.

              #18067423
              david verburg
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                Turbosmart eens een kijkje nemen dat zijn top regelaars
                Hangt echter wel een prijs kaartje aan

                #18067424
                RacesconaB204
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 December 2009

                  Had ik hier nog niet gemeld:

                  Ik heb bij de eBay verkoper ‘gereklameerd’. De reactie was kort:
                  -stuur onmiddelijk een nieuwe op
                  -in meer dan 500 verkopen nog nooit gebeurd
                  Echter,….
                  Ze hadden totaal geen belangstelling voor het defecte onderdeel en de vanochtend ontvangen vervangende BDR ziet er nogal een beetje anders uit:
                  – aluminium huis is nu mat i.p.v. gepolijst
                  – geen bramen meer binnen in de regelaar
                  – membraan past nu netjes binnen de behuizing
                  – nu een vlakke harde rubber ring als afdichting achter de blauwe plug i.p.v. O-ring bij de eerste (ongebruikelijk)
                  – andere boutjes
                  – veel kortere stelbout

                  Ik vermoed dat de eerste heel ergens anders is gemaakt …….en dat ze heel goed weten wat er aan de hand was (anders zou je toch graag het defecte deel voor onderzoek retour ontvangen wanneer dit nooit gebeurt).

                  Deze nieuwe BDR doet het goed. Blijkbaar heeft de eerste van meet af aan al wel wat gelekt, want nu stinkt de auto niet meer naar benzine wanneer ie binnen staat.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.