Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Betrouwbare instelbare benzinedrukregelaar?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 september 2012 om 20:43 #17252387
Kan iemand adviseren met welke instelbare benzinedrukregelaar goede ervaring heeft. M.a.w. Welke niet lek raakt. Ik heb intussen slechte ervaring met een after-market benzinedruk regelaar waarvan het membraan is gescheurd en waardoor de motor volgepompt werd met benzine via de vacuumaansluiting op het spruitstuk.
20 september 2012 om 06:06 #18067419Waarom een instelbare? Jouw motor is grotendeels standaard, de standaard drukregelaar voldoet prima lijkt mij. ;)
20 september 2012 om 15:10 #18067420HG Motorsport
http://www.hg-motorsport.de/shop/product_info.php/info/p5032_Fuel-Press-Regulator-Opel—Vauxhall-OE-replacement.html” onclick=”window.open(this.href);return false;21 september 2012 om 11:01 #18067421@Corsa_GSi wrote:
HG Motorsport
http://www.hg-motorsport.de/shop/product_info.php/info/p5032_Fuel-Press-Regulator-Opel—Vauxhall-OE-replacement.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Deze is ter vervanging van de originele die gemonteerd zit in de standaard brandstofrail. Ik rijd met throttle bodies en daar past geen standaard rail op. Ik heb dus een externe DDR nodig.
21 september 2012 om 11:24 #18067422ik heb deze op met z20let zitten..
http://www.ebay.co.uk/itm/UNIVERSAL-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-KIT-Gauge-Hose-BLACK-/180902068639?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1e9a819f#ht_1383wt_700″ onclick=”window.open(this.href);return false;
rij er nu ruim 6 maanden mee, heb em een keertje opnieuw moeten stellen in die tijd.
1 november 2012 om 00:11 #18067423Turbosmart eens een kijkje nemen dat zijn top regelaars
Hangt echter wel een prijs kaartje aan4 november 2012 om 21:21 #18067424Had ik hier nog niet gemeld:
Ik heb bij de eBay verkoper ‘gereklameerd’. De reactie was kort:
-stuur onmiddelijk een nieuwe op
-in meer dan 500 verkopen nog nooit gebeurd
Echter,….
Ze hadden totaal geen belangstelling voor het defecte onderdeel en de vanochtend ontvangen vervangende BDR ziet er nogal een beetje anders uit:
– aluminium huis is nu mat i.p.v. gepolijst
– geen bramen meer binnen in de regelaar
– membraan past nu netjes binnen de behuizing
– nu een vlakke harde rubber ring als afdichting achter de blauwe plug i.p.v. O-ring bij de eerste (ongebruikelijk)
– andere boutjes
– veel kortere stelboutIk vermoed dat de eerste heel ergens anders is gemaakt …….en dat ze heel goed weten wat er aan de hand was (anders zou je toch graag het defecte deel voor onderzoek retour ontvangen wanneer dit nooit gebeurt).
Deze nieuwe BDR doet het goed. Blijkbaar heeft de eerste van meet af aan al wel wat gelekt, want nu stinkt de auto niet meer naar benzine wanneer ie binnen staat.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.