Betere OEM remmen Corsa C 1.0

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Betere OEM remmen Corsa C 1.0

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374660
    kr3wl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2014

      Hoi allen,

      Laatst bij een trackday heb ik last van fade bij het remmen. Niet heel gek gezien ik de eco model heb wat betekent dat ik ongeventileerde schijven heb voorin. En iets van 240mm schijven (kenteken 49-LF-RT).

      Weet iemand een goedkope plug and play oplossing naar geventileerde schijven (260-280mm?) en bijpassende klauwen? Ik heb een 4-gats models. Van horen en zeggen zou die van de Meriva (280mm) zo op passen. Anderen zeggen weer dat je de houders/beugels van een ander model moet hebben om het pnp te maken…

      Iemand hier die het zeker weet?

       

      #18374698
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Om het goed aan te passen heb je de fusee’s nodig van een corsa C GSI of inderdaad van de Merriva A. Fusee + Remklauwen + Beugels heb je dus nodig.

        #18374699
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Om het goed aan te passen heb je de fusee’s nodig van een corsa C GSI of inderdaad van de Merriva A. Fusee + Remklauwen + Beugels heb je dus nodig.

          #18374785
          kr3wl
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 May 2014

            [quote quote=18374699]Om het goed aan te passen heb je de fusee’s nodig van een corsa C GSI of inderdaad van de Merriva A. Fusee + Remklauwen + Beugels heb je dus nodig.[/quote]

            Ik heb eerlijk geen zin om fusees te wisselen.. :unsure:

            Maar heb nu een setje gevonden van een corsa c diesel met 260mm geventileerde schijven. De ‘oortjes’ van de klauwen staan even ver van elkaar +/- 100mm.
            Dus van de weekend kijken of ze eronder passen zonder poes pas :)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.