Beter voor- dan tegen- stellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Beter voor- dan tegen- stellen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262868
    VideoRipper
      Lid sinds:
      11 December 2013

      Hee allemaal,

      Ik ben Peter en bezoek dit forum al enige tijd.
      Uiteindelijk heb ik mij ook maar geregistreerd, want dat vind ik toch wat netter.

      Sinds kort heb ik een Tigra A 1.4 uit oktober 1995 en ben er zeer content mee.
      Als ik het goed heb is de kleur “Apache” (koperkleurig, op het kenteken staat bruin).

      Laatst de kilometertellerkabel vervangen en de lampjes achter de TID vervangen door witte LEDs.
      Ben van plan om ook LEDs te plaatsen achter het “Verwarmingsknoppengedeelte” (lampjes nu zijn
      of kapot of simpelweg niet aanwezig).
      Oh ja, de CV AB moet ik nog inbouwen: deze ligt al een tijd klaar, maar heb er nog geen tijd voor
      gehad om deze in te bouwen (of het was te koud, te nat, of … andere excuses). :oops:

      Ik ben al een wat oudere l*l, dus ga mijn Tigra niet pimpen of stylen; ik vind het een grappig en
      leuk wagentje zoals hij nu is. ;)

      In de afgelopen 20 jaar heb ik een aantal Opels gehad.
      Mijn allereerste was een Open Kadett D, daarna een (lease) Corsa B.
      Daarna wat andere Duitse (lease) auto’s gehad en toen een Manta gekocht “Voor mijn vrouw”. ;)

      Toen deze niet meer door de keuring kwam een Ascona voor haar gekocht, maar in minder
      dan een week is deze door een ander total loss gereden. :(
      Een aantal jaar geleden nog een paar jaar in een (lease) Astra Station gereden en eindelijk
      weer privé een Tigra! :thumb

      Als ik het niet vergeet zal ik binnenkort een fotootje van hem maken voor mijn avatar.

      Greetz,

      Peter.

      #18202569
      shaktibiharie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 March 2013

        Welkom :thumb
        :kewlpics

        #18202570
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          ook welkom hier :thumb

          #18202571
          VideoRipper
            Lid sinds:
            11 December 2013

            Bedankt voor de verwelkoming allemaal. :wub

            Het is niet echt makkelijk om in het donker foto’s te nemen, maar ik heb nu een avatar :afro

            …en een iets groter plaatje:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.