Bestuurslid Big Opels Nederland Patrick Maassen overleden.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Bestuurslid Big Opels Nederland Patrick Maassen overleden.

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
  • Auteur
    Berichten
  • #18153104
    funkycorsa
      Lid sinds:
      3 March 2009

      @PyroNiels wrote:

      Ook hier erg veel sterkte voor alle nabestaande!

      Indien er nog iets georganiseerd wordt vanuit de Opelclubs, als de nabestaanden dit op prijs stellen natuurlijk, houd ik mijzelf aanbovelen (erehaag o.i.d.)

      same here!

      Iedereen veel sterkte

      #18153105
      kimmiej666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 March 2008

        Patrick (Paashaas) is veel aan het regelen geweest de afgelopen 2 dagen.

        Patrick (Vectra-Elvis) deed altijd bij hun mee met de vossenjacht en heb samen met Patrick (Haas) even gekeken of er mogelijkheden waren of er mensen vanuit VTN behoefte hebben om zich samen te voegen en mee te rijden.

        Er is door Patrick contact opgenomen met de familie voor toestemming en deze toestemming is afgegeven.

        Patrick zal met ons en de vossenjachtclub op de volgende locatie verzamelen:
        Vertrek op zaterdag 22-06 om 09.00 uur vanaf de Albert Heijn op hoogvonderen (roermond) gelegen aan de faunasingel.

        Mochten er mensen zijn die mee willen oprijden hoor ik dat graag.

        – Kim, Ronald & Ron



        #18153106
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Kimmiej666, wellicht even de datum vermelden.

          #18153107
          Navy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 August 2005

            Zaterdag aanstaande.

            #18153108
            KadAstra-EF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2010

              Das geen leuk bericht……

              Ik ken meneer niet maar:

              Ik wil de nabestaanden van Meneer heel veel sterkte toewensen met dit verlies.
              Voor nu, maar ook voor in de toekomst die komen gaat.
              Mogen de herinneringen blijven voortleven !

              Sterkte en gecondoleerd.

              Rik

              #18153109
              hans-01
                Lid sinds:
                24 July 2010

                wij kennen patrick als een zeer eenvoudig man maar ook als een super vrolijke vent
                we zullen dan ook niet alleen hem als bestuurslid missen maar ook als maatje en als goede vriend

                patrick rust zacht vriend

                #18153110
                kimmiej666
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 March 2008

                  @RISL wrote:

                  Kimmiej666, wellicht even de datum vermelden.

                  Vermeld

                  #18153111
                  vectrab
                    Lid sinds:
                    30 May 2007

                    Patrick (Paashaas) is veel aan het regelen geweest de afgelopen 2 dagen.

                    Patrick (Vectra-Elvis) deed altijd bij hun mee met de vossenjacht en heb samen met Patrick (Haas) even gekeken of er mogelijkheden waren of er mensen vanuit VTN behoefte hebben om zich samen te voegen en mee te rijden.

                    Er is door Patrick contact opgenomen met de familie voor toestemming en deze toestemming is afgegeven.

                    Patrick zal met ons en de vossenjachtclub op de volgende locatie verzamelen:
                    Vertrek op zaterdag 22-06 om 09.00 uur vanaf de Albert Heijn op hoogvonderen (roermond) gelegen aan de faunasingel.

                    Mochten er mensen zijn die mee willen oprijden hoor ik dat graag.

                    – Kim, Ronald & Ron
                    – Fedde en Nancy


                    #18153112
                    Navy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 August 2005

                      Patrick (Paashaas) is veel aan het regelen geweest de afgelopen 2 dagen.

                      Patrick (Vectra-Elvis) deed altijd bij hun mee met de vossenjacht en heb samen met Patrick (Haas) even gekeken of er mogelijkheden waren of er mensen vanuit VTN behoefte hebben om zich samen te voegen en mee te rijden.

                      Er is door Patrick contact opgenomen met de familie voor toestemming en deze toestemming is afgegeven.

                      Patrick zal met ons en de vossenjachtclub op de volgende locatie verzamelen:
                      Vertrek op zaterdag 22-06 om 09.00 uur vanaf de Albert Heijn op hoogvonderen (roermond) gelegen aan de faunasingel.

                      Mochten er mensen zijn die mee willen oprijden hoor ik dat graag.

                      – Kim, Ronald & Ron
                      – Fedde en Nancy
                      – Navy/Peter

                      (OVB weggehaald, mijn baas geeft me vrij.)

                      #18153113
                      Blitzdrivers
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 September 2008

                        zoals bij velen van jullie al bekend is, is onze vriend Patrick Maassen overleden.
                        Zaterdag 22 juni is de crematie, en na overleg met de familie is er gelegenheid om hem nog een laatste keer te eren,
                        dat willen we gaan doen door op zaterdag om 9:30 vanaf het mortuarium(Henri Wellerstraat 17, nabij kerk in de Baandert, gemeente Sittard)
                        met heel veel van zijn vrienden naar de crematie te rijden, alwaar hij om 10:30 gecremeerd zal worden
                        adres crematorium;
                        vouershof 1 Geleen
                        aansluitend aan de crematie is er een ere-rit georganiseerd die eindigt bij camping, jachthaven Hattenboer, Hattenboer51 te Roermond waar op dat moment het rekord-E commodore-C treffen wordt gehouden…..

                        #18153114
                        PAASHAAS
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 November 2004

                          Allereerst iedereen sterkte gewenst met het grote verlies.

                          Hierbij dan ook even mijn aandeel in het verhaal :

                          Omdat Patrick ook een lid was van onze vossenjachtclub, hebben wij besloten om ook ons steentje bij te dragen.
                          Dit resulteerde in een samenwerking met de Big Opels Club (Gerard in het bijzonder).
                          Na de crematie hebben wij een kleine tourtocht georganiseerd ter ere van Patrick (Elvis) die inderdaad in Roermond op de Hatenboer eindigt.
                          In samenwerking met de uitbater van het terrein EN de organisatie van het treffen aldaar, worden wij met de gehele stoet toegelaten op het terrein.
                          Ik ben nog in onderhandeling met Politie i.v.m. begeleiding van de stoet.
                          Daarnaast zullen wij van de vossenjachtclub op zo veel mogelijk knelpunten de straat af gaan zetten om zo de stoet zoveel mogelijk compleet te houden.
                          Mochten er nog mensen zijn die ook een bakkie in de auto hebben, en mee willen helpen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

                          Buiten de bijdrage die wij als club leveren , ben ik nog met iets bezig om met alle mensen die meerijden met de stoet te ondernemen, dit wel in overleg met de familie. Hierover hoop ik morgen uitsluitsel te kunnen geven.

                          Ik hoop dat iedereen die hem ook maar enigzins kende, zich geroepen voelt om aanwezig te zijn, al dan niet mee te rijden in onze stoet.

                          Dus bij deze een oproep :
                          Spreek het rond, en zorg ervoor dat wij met z’n allen een gigantische stoet kunnen creeeren !
                          Dit voornamelijk ter ere van Patrick, maar ook om zijn nabestaanden een extra hart onder de riem te kunnen steken.

                          Vragen, opmerkingen en suggesties zijn altijd welkom !

                          #18153115
                          hans-01
                            Lid sinds:
                            24 July 2010

                            zoals bij velen van jullie al bekend is , is ons medebestuurslid van Big Opels, en grote vriend Patrick Maassen overleden.
                            Zaterdag 22 juni is de crematie, en na overleg met de familie is er gelegenheid om hem nog een laatste keer te eren,
                            dat willen we gaan doen door op zaterdag om 9:30 vanaf het mortuarium(Henri Wellerstraat 17, nabij kerk in de Baandert, gemeente Sittard)
                            met heel veel van zijn vrienden naar de crematie te rijden, alwaar hij om 10:30 gecremeerd zal worden
                            adres crematorium;
                            vouershof 1 Geleen
                            aansluitend aan de crematie is er een ere-rit georganiseerd die eindigt bij camping, jachthaven Hattenboer, Hattenboer51 te Roermond waar op dat moment het rekord-E commodore-C treffen wordt gehouden…..

                            gaarne hieronder reacties wie en met hoeveel auto’s men komt
                            dit ivm dankkaartjes etc……

                            #18153116
                            Navy
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              22 August 2005

                              Emotievol dagje. Dat was het voor mij. Ben ook bij de samenkomst in het crematorium geweest, en man, ik heb mijn tranen maar gewoon de vrije loop gelaten.
                              Eerst de muziek, een nummer van Meatloaf, “I can do anything” of zoiets. Toen een toesprak door zijn broer. Dan breekt je hart hoor, je realiserend dat hij zonder zijn broer verder moet.
                              Ook de toespraak van zijn vader, die, ondanks dat hij het er heel moeilijk mee had, zijn toespraak helemaal heeft afgemaakt, er zelfs hier en daar ook een vrolijke noot in wist onder te brengen. Respect voor die man, dat hij dat toch maar allemaal voor elkaar kreeg!

                              Na een gedicht mocht een van zijn, naar bleek vele, Duitse vrienden het woord doen. Daar kwam een kant uit naar voren die ik niet kende, maar wel paste bij Patrick. Ook hij verhaalde van mooie en leuke momenten, had het moeilijk op zeker moment, maar zijn finale was grandioos! Hij verhaalde van een feestje bij hem thuis in de kelder waar Patrick natuurlijk ook was, en hoe Patrick op tafel stond met in elke hand een flesje bier, onderwijl roepend “Party”, en vervolgens languit achterover ging en sliep. Die Patrick kende ik dus niet.

                              Op het einde klonk een nummer van Johnny Cash en mocht iedereen afscheid nemen bij zijn kist. Ik heb naar hem gebogen en wat woordjes gezegd, en vervolgens, uit respect maar ook omdat het wel zijn ouders en broer zijn die zonder hem verder moeten, me omgedraaid en ook naar hen gebogen, de tranen biggelend over mijn wangen.

                              Later zijn we onder politiebegeleiding op weg gebracht naar Patricks huis. Iedereen had een witte roos gekregen, en die hebben we daar achtergelaten. De mensen in de straat keken hun ogen uit. Net als de vele mensen die zomaar ineens meer dan 40 auto’s langzaam langs zagen rijden, begeleid door politie en de mensen van de vossenjachtclub met hun oranje zwaailichten. Fietsers die afstapten, auto’s die spontaan stopten, mensen die hun bezigheden even lieten voor wat die waren. Want ja, zo’n stoet auto’s zie je niet elke dag.

                              Net voor Patricks huis is de politie vertrokken en erna reed de hele stoet door het buitengebied naar de ontmoetingsplek op de camping. Een lange rit, maar het was prima zo. Daar is nog veel nagepraat. En ook werden we in de gelegenheid gesteld daar iets persoonlijks in een herdenkingsboek te schrijven.

                              Afsluitend kan ik zeggen dat het afscheid emotioneel maar ook waardig en vooral ontzettend indrukwekkend is geweest.

                              Voor mij persoonlijk zal elke volgende meeting telkens opnieuw een herinnering zijn aan die goeie lobbes die ik kende: nooit opdringerig, beetje op de achtergrond en een beetje verlegen misschien.
                              “Je bent pas echt dood als je vergeten bent.”
                              Nou, dat zal niet snel gebeuren.

                              R.I.P. Patrick
                              Hojje!

                              #18153117
                              nova….
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 June 2004

                                Kon er helaas niet bij zijn!

                                Mooi gesproken peter!

                                #18153118
                                eddepet007
                                  Lid sinds:
                                  11 February 2005

                                  Respect voor degene die geweest zijn [THUMBS UP SIGN][THUMBS UP SIGN]

                                  #18153119
                                  kimmiej666
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 March 2008

                                    Zal vanaaf nog ff filmpje hier delen van een deel van de stoet.

                                    Hebben zeker 50 auto’s meegereden en bij de uitvaart waren er nog meer, dus een geweldig afscheid.

                                    #18153120
                                    kimmiej666
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      14 March 2008
                                      #18153121
                                      hans-01
                                        Lid sinds:
                                        24 July 2010

                                        @kimmiej666 wrote:

                                        Filmpje gemaakt door Hans:

                                        https://www.facebook.com/photo.php?v=389983441118794

                                        kan jou het filmpje niet sturen is te groot voor hotmail

                                        #18153122
                                        kimmiej666
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          14 March 2008

                                          @hans-01 wrote:

                                          @kimmiej666 wrote:

                                          Filmpje gemaakt door Hans:

                                          https://www.facebook.com/photo.php?v=389983441118794

                                          kan jou het filmpje niet sturen is te groot voor hotmail

                                          Geeft niet Hans, was al zo vrij geweest hem op mn eigen FB te delen. :oops:

                                          Zal je wel ffies toevoegen op FB. :-)

                                        19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.