bestelnummers lagerschalen glyco

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) bestelnummers lagerschalen glyco

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206276
    marcel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      heeft iemand toevallig de bestelnummers ergens van de versterkte (CC) drijfstang en krukaslagerschalen van een c20let?

      alvast heel erg bedankt.

      #17368782
      mantamarkie
        Lid sinds:
        15 March 2005

        hoofdlagers marcel:vertag weet iemand of er nog sputterlagers leverbaar zijn voor de XE/LET?
        en wat ze kosten

        #17368783
        modfreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          geen idee marcel via ebay worden vaak complete sets aangeboden. voor hele goede deals :vertag

          http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=glyco+c20let&category0=


          @mantamarkie

          sputterlagers ? :hmmz

          #17368784
          marcel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            kijk daar heb ik wat aan.

            zijn dat toevallig ook de versterkte modfreak? mijn duits is nie zo goed:( of zouden stnd gluco’s ook voldoen bij een phase 2/3?

            watvoor olie gebruiken jullie trouwens voor de eerste kilometers als het blok gereviseerd is? met een turbo uiteraard..

            #17368785
            modfreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ik denk dat er wel geinformeerd moet/kan worden bij de firma glyco.

              vaak komt het voor dat bij getunde motoren deze lagers gebruikt worden.
              Ik ben er overigens niet van op de hoogte of zij ook specifiek versterkte maken.

              Vaak denk ik dat het beestje maar een naam wordt gegeven terwijl het gewoon nog steeds dezelfde fikkie is.

              voor de turbo zou ik niet al te dikke olie gebruiken.
              maar voor het inlopen zowieso standaard 10w40

              800-1200 km

              olie koeler ? tja afhangkelijk van de temp en de olie grade.

              #17368786
              mantamarkie
                Lid sinds:
                15 March 2005

                sputterlagers ja, sputtering is 1 van de beste manieren om supersterke lagers te maken, zoek maar eens op google, wij gebruiken ze wel eens in de revisie bij racemotoren

                #17368787
                marcel
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Origineel gepost door modfreak
                  Ik denk dat er wel geinformeerd moet/kan worden bij de firma glyco.

                  vaak komt het voor dat bij getunde motoren deze lagers gebruikt worden.
                  Ik ben er overigens niet van op de hoogte of zij ook specifiek versterkte maken.

                  Vaak denk ik dat het beestje maar een naam wordt gegeven terwijl het gewoon nog steeds dezelfde fikkie is.

                  voor de turbo zou ik niet al te dikke olie gebruiken.
                  maar voor het inlopen zowieso standaard 10w40

                  800-1200 km

                  olie koeler ? tja afhangkelijk van de temp en de olie grade.

                  okay, en dat is dan mineraal of halfsynteet?

                  #17368788
                  mantamarkie
                    Lid sinds:
                    15 March 2005

                    beste gewoon normale voorgeschreven motorolie gebruiken marcel, wel na 1000km verversen de 1e keer.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.