Beste bougie c20xe licht getuned

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Beste bougie c20xe licht getuned

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239590
    kiyamizio
      Lid sinds:
      5 February 2010

      Hallo

      Wat zijn de beste bougie voor een 170pk xe. Gewoon orginele of die mtech aanraad dat zijn bosch bougies?

      orgineem opel zijn ook bosch dacht ik.?

      Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

      #17899743
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik zeg NGK die voor een normale C20XE geschikt zijn.

        #17899742
        kiyamizio
          Lid sinds:
          5 February 2010

          Is ngk beter als bosch?

          Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

          #17899744
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Bij mijn X16XE met powerbox wel in ieder geval…

            #17899745
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Bij mijn zwaar getunde X16XE ook, daarnaast is NGK meestal nog iets goedkoper dan Bosch.
              Vond ze in met Phase 2 C20LET ook beter werken trouwens.

              #17899746
              BlueAstraG
                Lid sinds:
                24 December 2011

                NGK.

                http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/ngktechvideo.asp?mode=nml” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Zie je de logica erachter. Geen standaard Amerikaans verkooppraatje.

                #17899747
                Vinci
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 August 2009

                  Lees hier eens op het forum, zijn mensen die behoorlijke problemen hebben gehad met net nieuwe NGK’s In het algemeen staat Bosch toch stukke beter aangeschreven als NGK. Ik rij zelf al jaren met Bosch bougies en heb nooit problemen gehad. Zegt natuurlijk ook niet alles, maar als het mijn keus was wist ik het wel…

                  #17899748
                  BlueAstraG
                    Lid sinds:
                    24 December 2011

                    Je hebt NGK bougies die de standaard bougies vervangen en NGK bougies die extra’s leveren.
                    Het is wel belangrijk dat je het goede type bougie installeerd. Vooral op jouw type auto maar ook wat je aan je auto hebt gedaan en wat je van een bougie verwacht.

                    #17899749
                    corsaboy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      ik draai al jaren op bosch plugjes…
                      En dan zelfs de meest eenvoudige bosch bougie.

                      Doen of niet doen.. klaar.. :D king:

                      #17899750
                      hillclimber16V
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 November 2009

                        Als je een beetje tuned kan je een warmte graad kouder gaan in bougie maar je moet je bougie’s controlleren welke kleur ze krijgen, kan perfect werken met de originel ook. NGK is normaal goede kwaliteit en Bosch originele dus beide goed. Niet beginnen met speciale zogenaamde meer vermogen toestanden en veschillende elektroden.
                        Ik las een artikel in race car engeneering dat één stevige vonk de beste oplossing is.

                        #17899751
                        BlueAstraG
                          Lid sinds:
                          24 December 2011

                          Ik ben ook van mening dat zowel NGK als Bosch goede bougies maken. Beide opties zijn GEEN foute keus.

                          Maar zowel NGK als Bosch staan niet stil in de tijd, ook niet op performance gebied. Performance bougies zullen je dan geen “wonderen” geven maar elk type / geval zal op haar eigen manier meerwaarde hebben.

                          Ik ben zelf meer voorstander van de NGK Iridium IX/Iridium Laser bougies. Maar dat is persoonlijk.

                          Bovengenoemde opties zijn gewoon goed. Kies wat je wil en je hebt je goede keus gemaakt.

                          #17899752
                          Basgsi
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            mijn motor liep perfect op de bosch FR6dc+ (chip op maat en octaan 100).

                            kon ze alleen per 20 kopen en heb er nu nog 4 te koop, stuur maar een pm als je interesse hebt.
                            kosten bij mtech 39,50 ecxl. verzendkosten ik verkoop 4 voor 32,50 incl. verzendkosten.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.