Bestaat de Buick Cascada eigenlijk?

Forumindex Forums Modellen Cascada Bestaat de Buick Cascada eigenlijk?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18471928
    micchon
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2022

      Toen ik een auto huurde en op zoek was naar cabrio’s, zag ik een paar verhuurplaatsen die ze werden aangeboden, en ik heb ze op tv gezien, maar ik ben er vrij zeker van dat ik er letterlijk nog nooit een op de weg heb gezien. Ik heb het gevoel dat ik het me ook zou herinneren, gewoon op basis van hoe verschrikkelijk lelijk ze zijn. Heeft iemand er ooit in gereden? Heb je er een gehad? Waarom?

      Ik denk dat ze het ontwerp uiteindelijk hebben gedood met 2019 als het laatste modeljaar, maar ik zou heel benieuwd zijn hoeveel echte particulieren een van deze hebben gekocht.

      #18472308
      BadBert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2008

        De cascada heeft de volgende benamingen, afhankelijk van het continent / land waar ze verkocht zijn.

        Opel, 2013-2019, Europe
        Vauxhall, 2013-2018, UK
        Holden, 2014-2017, Australia and New Zealand
        Buick, 2016-2019, US and China

        Elke opel heeft in de bovengenoemde regio de bovengenoemde namen.

        Ik denk dat je in de EU dus zelden een Buick of Holden tegenkomt. Vauxhall zie je nog wel eens overigens.
        Er zijn ook liefhebbers die hun Opel ver-vauxhallen of ver-holdenen o.i.d door alle logo’s etc te vervangen.
        Buick heb ik nog niet gezien (ook niet de logo’s ervan, Vauxhall en Holden wel)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.