Beschadigde papieren

Forumindex Forums Overige APK & RDW Beschadigde papieren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207547
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Nu wou ik laatst mijn GSi apk laten keuren was de datum van eerste toelating niet meer goed leesbaar. Moest dus nieuwe papieren om de auto af te melden (hij is al door apk).

      Nu heb ik formulier gekregen van RDW en deze teruggestuurd (met deel 1&2&3) geld bestaald.

      Krijg ik vandaag brief van RDW zit alleen deel 1a & 1b en 2 erin en geen 3.. is dit normaal ?

      Deel 3 is toch altijd nodig voor verkoop etc ?

      Als ik een fout had gemaakt (dus deel 3 mee verznden wat ik nog nadrukkelijk had nagevraagd bij RDW) dan hadden ze mijn oude deel 3 toch wel weer mee terug gestuurd of niet ?

      #17420220
      manus
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Deel 1a is het deel wat nodig is voor de apk wat vroeger deel 1 was.
        Deel 1b is het deel met jouw persoonlijke gegevens wat vroeger deel 2 was.
        Deel 2 vervangt kopie deel 3/overschrijvingsbewijs wat je dus nodig hebt bij de verkoop.

        #17420221
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Manus!, Super bedankt!, ik dacht echt dat ik een fout had gemaakt (op aanraden dan van een medewerker van een RDW die dan fout zit). Maar ben er echt super blij mee!!, Topic kan dicht dan heb ik dus echt alles wat ik nodig heb :D !!!!

          Thnx fijn weekend

          #17420222
          RonaldH
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik kwam er 4 jaar geleden achter dat het chassisnummer fout vermeld staat op het kentekenbewijs van onze corsa.

            een B is voor 8 aangezien.

            blijkbaar hebben degene die de APK elk jaar hebben gedaan dit niet gecontroleerd.

            een mailtje naar de rdw gestuurd,die vertelde me dat ik het kentekenbewijs moest opsturen en ik kreeg een aangepaste terug zonder kosten.

            vind ik toch wel een goede service

            #17420223
            manus
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Kennis van mij heeft al jaren een chevy van,geloof dat de opel dealer waar hij in het magazijn werkte er pas na 5 keer apk keuren achter kwam dat de eerste 2 positie’s van het chassisnummer omgewisseld waren.

              Vast weer zo’n blonde RDW typegeit die het ooit verkeerd heeft ingevoerd.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.