benzinelekkage :(

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum benzinelekkage :(

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214798
    opel4ever
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Hallo veccie rijders,

      Rijd nu al een tijdje rond met mijn vec b 2.0 16v station.

      Alleen werd het benzineverbruik ineens een stuk hoger.
      Normaal rijd ik rond de 560 km met 1 tank benzine, en nu haal ik met moeite af en toe de 440 km.

      Dus je gaat kijken of je de airco veel verbuikt, en minder snel optrekken.

      Maargoed om een lang verhaal kort te houden, de vrouw ging de auto tanken, vrijwel direct erna rook ik een sterke benzinelucht.

      Dus ik meteen onder de auto kijken met een zaklantaarn, en ja hoor zag een druppeltje elke seconde.

      Even bakje eronder gezet, zelf ruiken en yep een lekkage. Nu kom het precies in het midden tussen de 2 achterassen vandaan, of het lijkt zo in ieder geval.

      Weet iemand of daar een benzineleiding zit, enof filter of iets dergelijks?

      #17560069
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Bij het achterwiel zit:

        Filter, brandstof leidingen, brandstof retour leidingen, en een tank die ook lek kan zijn.

        Auto eens opkrikken en kijken waar het weg komt

        Willem

        #17560070
        opel4ever
          Lid sinds:
          5 July 2004

          ok bedankt zal morgen eens kijken!

          #17560071
          CommoCruiser
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 March 2007


            Nu kom het precies in het midden tussen de 2 achterassen vandaan, of het lijkt zo in ieder geval.

            Heb jij een Vectra met 2 achterassen ??? :wtf
            Issie verlengd ofzo ?

            :P

            Zonder gein : veel succes met zoeken, tis toch zonde van die dure benzine.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.