benzine of diesel uitvoering

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) benzine of diesel uitvoering

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219186
    marc1766
      Lid sinds:
      24 March 2010

      tja, zou graag willen weten hoe je nu vooraf de totale kosten kunt uitrekenen van een uitvoering op diesel en benzine met gemiddeld 30 dkm per jaar?
      Er zijn genoeg sites te vinden via google, maar bij allemaal komt er een ander getal uit, varierend van 40 tot 56 cent per km voor een diesel.heb bijv op de anwb site gekeken, en dan moet ik toch even slikken als ik de daarbijbehorende prijzen zie.
      Dingen die voor mij nu onbekend zijn zijn onderhoudskosten gemiddeld over 4-5 jaar afschijving over 4-5 jaar
      sommige mensen vonden het raar dat ik een benzine uitvoering koos, maar het begint al met de veel duurdere aanschaf, de hogere wegen belasting, duurdere verzekering duurder in onderhoud, en veel reken programma`s houden hier geen of in minder mate rekening mee en kom tot dusver altijd met een ander km prijs uit.

      iemand tips hoe en waar te zoeken

      #17647498
      marmul
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 February 2005

        Mooie vraag maar waar gaat het om, ik bedoel om wat voor wagen gaat het.

        #17647499
        marc1766
          Lid sinds:
          24 March 2010

          het gaat om een zafira 1.8 easytronic

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.