Benzine eindelijk goedkoper.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Benzine eindelijk goedkoper.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17888084
    McKaamos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2009

      Hybrides peperduur? Valt ook wel weer mee hoor.
      Een Prius kost zo’n 25,000 euro, en een Honda Insight gaat voor 19,900.
      Voor dat geld heb je ook een leuke Opel van hetzelfde formaat.

      Terugverdienen doe je het sowieso. Het duurt nu wat langer, maja…

      Zie het zo, de actie van de overheid is gewoon een onhoudbaar systeem. Tijdelijk kan het wel, maar als op den duur half nederland Hybride rijd en geen wegenbelasting meer betaalt, waar moet ons wegennet dan van onderhouden worden?
      Het was een mooie stimuleringsactie om zulke auto’s onder de aandacht te krijgen bij de consument.
      Veel mensen die nooit een hybride zouden kiezen, hebben er nu toch een en zijn hopelijk overtuigd geraakt. Dat was het hele doel, en meer is het niet.
      Net als een kortingsactie in de winkel dus… ;)

      #17888085
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        @LosBallos wrote:

        en weer worden er duizenden mensen genaaid door het heerlijke geweldige nederland, geen bpm verdwijnt, 0% belasting verdwijnt :fy1 :fy1 :fy1 , fijn hoor dit, ik zou graag een actie op willen zetten, zodat hun daar een beetje meer over gaan nadenken!!!! stelletje geldrovers, ik weet wel dat we allemaal ons steentje bij moeten dragen, maar dit wordt wel erg veel!!! en maar andere landen steunen van ons geld, en dan ook zeiken dat er een groot tekort is!!

        ik hoorde op de radio dat de staatskas ongeveer 700 mil misloopt doordat die nieuwe autos nu belasting en bpm vrij zijn.
        bpm komt in 2013 weer terug en in 2014 mag je weer belasting gaan betalen voor de nieuwere autos.

        maar waarom gaat nederland niet in staking zoals de fransen??
        en dan niet alleen voor die benzine prijzen hoor. kijk eens hoe blauw je je betaald aan je levens verzekering. en dan heb je verdomme ook eerst nog je eigen risico :s
        dus er zijn wel degelijk intresante dingen om voor te staken.

        tsja en belangrijke steden afsluiten, ik den dat waneer goed bekend word dat er stakingen gaan komen dat er hier zat chauffeurs mee willen doen, ik heb eerder het idee dat niemand durft of zo:P

        #17888062
        LosBallos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2010

          ik zeg laten we zo een actie proberen op te zetten, klein voorbeeld, dit heeft niets met belasting te maken maar met een verzekering, mijn auto werd onder gekrast, had mijn auto all risk verzekerd, dus ik bel de verzekering op, en ze zei tegen mij, maar meneer, u gaat dat de komende 2 jaar 80 euro, ja echt 80 EURO per maand meer betalen, dus eigenlijk betaal ik mijn eigen schade terug aan hun, terwijl ik elke maand al 100 euro verzekering betaal!!! :fy1 :fy1 :fy1 :swear :thumbdown

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.