Beltoon wijzigen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Beltoon wijzigen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Mokkaatje
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 49

Weet iemand of het mogelijk is om de standaard beltoon van de intellilink te wijzigen?

bij andere auto’s wordt gewoon de beltoon van de telefoon overgenomen maar bij de GLX krijg ik alleen een suf deuntje te horen.

Mokka X Innovation 1.4 automaat 6, full options, darkmoon blue,19 inch, 2018 (privé)
    Grandland X Ultimate 1.2 automaat 8, pearl white, panoramadak,18 inch bicolor, 2019 (lease)

Grandsteef
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 44

gewoon carplay aansluiten aan je telefoon, beltoon is dan gelijk aan je telefoon en gepruts van bluetooth is ook opgelost,

Black Diamond Opel Grandland X 1.2 Innovation Automaat met Innovation plus pakket en vele andere gadgets

Mokkaatje
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 49

Ja, maar dan zit je weer aan een draadje vast, vind ik ook niet echt handig.

Mokka X Innovation 1.4 automaat 6, full options, darkmoon blue,19 inch, 2018 (privé)
    Grandland X Ultimate 1.2 automaat 8, pearl white, panoramadak,18 inch bicolor, 2019 (lease)

Grandsteef
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 44

Dat klopt, maar de verbinding via carplay met telefoneren is veel beter, via bluetooth zijn de gesprekken heel zacht vaak.

Bij mij zit hij toch aan de kabel omdat ik zelf carplay gebruik voor navigeren.

De filemeldingen zijn vreselijk in de ingebouwde navigatie daarom gebruik ik alternatieven via carplay

Black Diamond Opel Grandland X 1.2 Innovation Automaat met Innovation plus pakket en vele andere gadgets

Mokkaatje
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 49

Zie in een ander topic dat jij ook problemen hebt met iPhone en CarPlay, ik ook, dus niet zo’n  handige oplossing voorlopig

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.