Beltoon wijzigen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Beltoon wijzigen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362927
    Mokkaatje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 October 2018

      Weet iemand of het mogelijk is om de standaard beltoon van de intellilink te wijzigen?

      bij andere auto’s wordt gewoon de beltoon van de telefoon overgenomen maar bij de GLX krijg ik alleen een suf deuntje te horen.

      #18363003
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        gewoon carplay aansluiten aan je telefoon, beltoon is dan gelijk aan je telefoon en gepruts van bluetooth is ook opgelost,

        #18363004
        Mokkaatje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 October 2018

          Ja, maar dan zit je weer aan een draadje vast, vind ik ook niet echt handig.

          #18363007
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Dat klopt, maar de verbinding via carplay met telefoneren is veel beter, via bluetooth zijn de gesprekken heel zacht vaak.

            Bij mij zit hij toch aan de kabel omdat ik zelf carplay gebruik voor navigeren.

            De filemeldingen zijn vreselijk in de ingebouwde navigatie daarom gebruik ik alternatieven via carplay

            #18363010
            Mokkaatje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 October 2018

              Zie in een ander topic dat jij ook problemen hebt met iPhone en CarPlay, ik ook, dus niet zo’n  handige oplossing voorlopig

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.