bekend probleem?

Forumindex Forums Modellen Corsa bekend probleem?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228759
    DD1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 April 2005

      bij het loshalen van een vacuum slang naar de magneet klep vlogen er een aantal zwarte korreltjes in de rondte. Bij het demonteren van de magneetklep zat deze helemaal verstopt met die korrels.
      Na het volgen van de vacuum slang kwam ik rechts bij de A stijl een koolstof pot tegen. Hier de vacuum slang los gehaald en gepoogd deze door te blazen. Na veel remreiniger, en 10 bar lucht druk kwam het eindelijk allemaal los uit de slang en was die weer vrij.
      Tijdelijk een filter tussen de vacuum slang en de pot en binnen 5 minuten zat er al een flinke hoeveelheid van de korrels in het filter. De pot is dus duidelijk kapot. Ik heb hem tijdelijk afgedopt maar moet nu opzoek naar een nieuwe.

      #17763264
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        deze pot kan je gewoon los laten is voor je tank dampen ofzo heb al 2 autos gehad waar bij hij niet aangesloten zat ivm 2 liter ombouw en nog nooit problemen gehad
        altans geen merkbare:jerry

        #17763265
        OrangeArrow
          Lid sinds:
          18 February 2007

          zijn koolstofkorrels… Inderdaad voor het opvangen van de benzine dampen, de motor zuigt deze dan weer aan. Allemaal voor dat kut milieu:P

          #17763266
          SRLandgraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2008

            oftewel kun je er zo tussenuit laten

            #17763267
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              De motor kan er wat rotter van gaan lopen.

              Willem

              #17763268
              DD1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 April 2005

                met er tussen uit laten bedoelen jullie, de dikke slangen doorverbinden en de vacuum af te doppen? ik heb nu alleen het vacuum afgedopt en de pot laten zitten met de 2 slangen er nog steeds eraan.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.