behoorlijk snelle e-kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett behoorlijk snelle e-kadett

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Berichten
  • #18198870
    arnold kadett
    • Topics 30
    • Reacties 317
    Lid sinds:
    17 October 2010

    ja want de ene is wit en de andere grijs zie ik net ;)

    #18198871
    david verburg
    Bijdrager
    • Topics 25
    • Reacties 922
    Lid sinds:
    2 July 2004

    Dit is de daily kadett van martin rommlau
    Alias WKT (weise kadett turbo)
    Veel op dragrace events Te vinden in dld

    #18198872
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Gasten rijden dus ook F28 met een LANGE overbrenging!! Dat is echt kickass!! Heb je op zo’n vermogen ook gewoon echt nodig, anders ben je alleen maar aan het gummen en sta je verder nog zowat stil…

    #18198873
    Mr.F
    • Topics 130
    • Reacties 6006
    Lid sinds:
    3 November 2008

    zekers wel gaaf :thumb

    #18198874
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Wel lijp als je dit voor mekaar krijgt en overkomt bij 900pk en 8900 toeren op de autobahn:

    #18198875
    arnold kadett
    • Topics 30
    • Reacties 317
    Lid sinds:
    17 October 2010

    zoooo wil die motorkap wel eens zien

    #18198876
    gsipiloot
    Bijdrager
    • Topics 20
    • Reacties 782
    Lid sinds:
    3 January 2009

    Wanne gek zeg blok dwars doormidden :shock: :shock: mega vette sleeper die kadett :thumb :wub :wub

    #18198877
    jethro
    Bijdrager
    • Topics 27
    • Reacties 2137
    Lid sinds:
    3 February 2008

    @GTS2.2DTI wrote:

    Sodeknetters, 300 in zo’n koekblik :shock: :thumb

    Op youtube staat een filmpje over een Corsa-A met twee Calibra turbo motoren.
    Eentje voor, en eentje achterin = 4×4.
    Elk heeft 350 pk x 2 = 700 pk!!
    Loopt ongeveer 360 km/h, gozert heeft al 320 km/h gereden.
    Is een Duitser maar de Corsa staat op Engels kenteken.
    En dat heeft zijn reden nietwaar?
    De politie houd de Corsa geregeld? staande, vanwege de SOUND.
    Maar doet voorlopig niets.

    :jerry :jerry

    #18198878
    corsaracer
    Bijdrager
    • Topics 25
    • Reacties 2548
    Lid sinds:
    1 January 2005

    @jethro wrote:

    @GTS2.2DTI wrote:

    Sodeknetters, 300 in zo’n koekblik :shock: :thumb

    Op youtube staat een filmpje over een Corsa-A met twee Calibra turbo motoren.
    Eentje voor, en eentje achterin = 4×4.
    Elk heeft 350 pk x 2 = 700 pk!!
    Loopt ongeveer 360 km/h, gozert heeft al 320 km/h gereden.
    Is een Duitser maar de Corsa staat op Engels kenteken.
    En dat heeft zijn reden nietwaar?
    De politie houd de Corsa geregeld? staande, vanwege de SOUND.
    Maar doet voorlopig niets.

    :jerry :jerry

    das boost beast en die is al heel oud!
    en zo snel vind ik dat ding niet eens…. veel te zwaar!!

    en de reden waarom dat die op engels kenteken staat is omdat het een samenwerking was tussen regal in engeland en eds hier in duitsland.

    maar omdat hij in engeland gebouwd is uiteindelijk en daar alles op kenteken te krijgen is heeft hij een engels kenteken.

    #18198879
    nova….
    Bijdrager
    • Topics 201
    • Reacties 6018
    Lid sinds:
    30 June 2004

    Leipe gast…
    Maar wel respect voor de film stonden wel dikke opels op het einde

    Zoiets moet je testen op een vliegveld

    #18198880
    nl-tuning
    Bijdrager
    • Topics 11
    • Reacties 2092
    Lid sinds:
    17 July 2006

    Kickuh kadett !!! komt goed van ze plek af, mooie topsnelheid ook :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

    #18198881
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    @nova…. wrote:

    Zoiets moet je testen op een vliegveld

    Met een paar vleugeltjes komtie ook wel los ook!

    Verbaast me sowieso dat een Kadett met 300 per uur niet al opstijgt, maar goed, het waren in die tijd ook zo ongeveer de meest aerodynamische auto’s heh. Maar bedenk je dat bij die snelheid de lucht zowat stroop wordt en met een kracht langs die auto gaat waar je u tegen zegt! Ben zelf wel eens een ventilatieroostertje (die driehoekige) kwijt geraakt op de snelweg toen ik een Hondaatje achterna ging en de 200 passeerde. Ineens een harde PLOF gevolgd door een enorme suis, schrok me helemaal rot!!

    Dan die kieren rond de deuren, dat rubber wordt helemaal naar binnen geblazen bij dat soort snelheden, is echt zo gigantisch link wat hij daar doet!!

    #18198882
    ckadett16v
    Bijdrager
    • Topics 41
    • Reacties 277
    Lid sinds:
    15 August 2005

    Vindt het echt een supergaaf project, mede omdat hij nog zo mooi standaard lijkt.
    Kan je mooi supercars mee plagen haha.

    #18198883
    kadett4x4
    Bijdrager
    • Topics 121
    • Reacties 2716
    Lid sinds:
    6 July 2004

    Blok voorin en blok achterin, wou ik toen ik mijn kadett bouwde ook gaan doen.
    Maar werd mij toen door de duitse TUV, en door het RDW verteld dat ik dat onmogelijk op kenteken zou krijgen.
    Nou ben ik dus in de verkeerde tijd daar mee aangekomen, want had ik een jaar of drie gewacht, was het allemaal geen probleem geweest.
    En vinci, die kapjes ben ik al meer verloren boven de 160.
    Alleen hoor je dat verschil bij mij niet.

    Groeten.

    #18198884
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Heb je het van binnen dicht gemaakt dan? Bij mij was het enorme herrie (suisen) gelijk, en de knal van het loslaten alleen al was behoorlijk hard. Denk ook wel dat ik ze nog een keer beter vast ga maken, met bijvoorbeeld wat lacing cord van Multicomp, dat is bijna net zo sterk als staal draad en verder net een soort dun electra draad, en het is zwart en erg goedkoop. Wij gebruiken het veel op werk om dingen die ergens bij horen er aan vast te maken dat het nog wel kan bewegen, zoals dekseltjes van batterijvakken en zo…

    http://nl.farnell.com/pro-power/81400000/lacing-cord-0-9mm-25m-black/dp/3058669″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    #18198885
    nova….
    Bijdrager
    • Topics 201
    • Reacties 6018
    Lid sinds:
    30 June 2004

    @Vinci wrote:

    @nova…. wrote:

    Zoiets moet je testen op een vliegveld

    Met een paar vleugeltjes komtie ook wel los ook!

    Verbaast me sowieso dat een Kadett met 300 per uur niet al opstijgt, maar goed, het waren in die tijd ook zo ongeveer de meest aerodynamische auto’s heh. Maar bedenk je dat bij die snelheid de lucht zowat stroop wordt en met een kracht langs die auto gaat waar je u tegen zegt! Ben zelf wel eens een ventilatieroostertje (die driehoekige) kwijt geraakt op de snelweg toen ik een Hondaatje achterna ging en de 200 passeerde. Ineens een harde PLOF gevolgd door een enorme suis, schrok me helemaal rot!!

    Dan die kieren rond de deuren, dat rubber wordt helemaal naar binnen geblazen bij dat soort snelheden, is echt zo gigantisch link wat hij daar doet!!

    Ok dat klopt maar zonder rolkooi is dit vragen om moeilijkheden..alle respect voor de kadet en de 300km/h maar zoiets kan nooit niet goed blijven gaan ;)

    #18198886
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Ja, zat ik ook gelijk al naar te kijken, maar daarom juist. Als dat ding opstijgt, en dat gebeurt al snel met een hobbel in de weg en die snelheid dan vliegt die auto helemaal aan stukken bij de landing. Zelfs met kooi mag je dan bidden dat je het overleeft…

    #18198887
    kadett4x4
    Bijdrager
    • Topics 121
    • Reacties 2716
    Lid sinds:
    6 July 2004

    Mopje ruitenkit doet wonderen.

    groeten.

    #18198888
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    [youtube:16sd4ll4]http://www.youtube.com/watch?v=3CFWMEQVrQE[/youtube:16sd4ll4]

    #18198889
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Blijft leuk…

    http://www.skoften.net/video/opel_kadett_vernedert_supercars” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #18198890
    Haasje17
    Moderator
    • Topics 46
    • Reacties 8509
    Lid sinds:
    8 September 2009

    Enne een keer geen c20xe tjes dr in…

    Vectra C
    Astra G
    Kadett E
    Senator A
    Rekord C
    Olympia '55

    #18198891
    Vinci
    Bijdrager
    • Topics 141
    • Reacties 6137
    Lid sinds:
    3 August 2009

    Nou, dit keer dan een van top tot teen getunede en verstevigde motor. Is geen spijker meer origineel aan. Zit toch een partij noeste arbeid en ervaring in verwerkt waar je U met de grote U tegen zegt. Om over het kostenplaatje nog maar te zwijgen, das geen blokkie van een duuzendje of twee, meer eerder tien. misschien wel twintig.

    #18198892
    DMLB ceo
    • Topics 29
    • Reacties 1816
    Lid sinds:
    27 June 2011

    @Vinci wrote:

    [youtube:2hy0tfi0]http://www.youtube.com/watch?v=3CFWMEQVrQE[/youtube:2hy0tfi0]

    Zelfde filmpje maar vanuit een andere hoek, Kadett neemt het daarna op tegen 9ff Porsche 997 Turbo S .
    https://www.youtube.com/watch?v=Lw17biHMfVI&list=WL&index=59

    #18198893
    Hans
    Bijdrager
    • Topics 6
    • Reacties 324
    Lid sinds:
    7 September 2004

    @corsaracer wrote:

    y

    das boost beast en die is al heel oud!
    en zo snel vind ik dat ding niet eens…. veel te zwaar!!

    en de reden waarom dat die op engels kenteken staat is omdat het een samenwerking was tussen regal in engeland en eds hier in duitsland.

    maar omdat hij in engeland gebouwd is uiteindelijk en daar alles op kenteken te krijgen is heeft hij een engels kenteken.[/quote]

    Ja maar ziet er wel leuk uit ik heb hem zien sprinten in Lockau in 2003 dacht ik iedereen ging toen uit ze dak op de tribune :wors

    LIVE IN THE FAST LANE

    #18198894
    Joe-Kadett
    • Topics 5
    • Reacties 50
    Lid sinds:
    7 September 2014

    dacht dat mijn kadettje wel rap was maar dit slaat echt alles haha wat een machine

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 57)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.