Beginners Auto

Forumindex Forums Modellen Astra Beginners Auto

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17857626
    okkie-001
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 June 2009

      ik ben zelf begonnen met een astra 1.4 niet snel niet zwaar
      maar wel meer ruimte dan een japanner

      ik wou zelf ook een gsi:wub maar je moet ook denken hoe is mijn rechtervoet die van mijn is erg zwaar :angel
      dus werd het ook geen gsi die heb ik nu ook nog maar die komt er wel. rij nu een 1.6 snel zat

      #17857627
      Duijmpje
        Lid sinds:
        18 April 2011

        ik heb liever een auto die iets minder heeft gereden en geen station. maar toch bedankt voor de heads up.

        #17857628
        bjornspiering
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2009

          Kwa je budget zou ik voor een corsa B gaan.
          deze zijn veel goedkoper in de belasting,verzekering en onderdelen!
          maar goed de keuze ligt natuurlijk in je eigen handen.
          ojah en een corsa is sowiezo zuiniger als een astra omdat corsa gewoon veel lichter is dan een astra.
          en wat de mensen hier al zeggen kijk uit met roest en de rest, maar goed elke auto roest een keer.
          ik zou zeggen ga is proef ritjes maken in zulke auto’s en dan weet je zelf snel genoeg wat je liever wil.

          #17857629
          derartz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2011

            is het niet zo dat een astra g een gegalvaniseerd chassis heeft en een corsa b niet, waardoor deze een stuk minder snel gaan roesten?

            astra of corsa… tja corsa ik maandelijks goedkoper in de belasting en verzekering. vraag jezelf af hoeveel jaar je met die auto wilt gaat rijden. als het het maar voor 2 jaar is omdat je nu nog niet veel te besteden hebt zou ik een corsa halen. En een corsa C is dat niks? ja misschien iets te veel vrouwenbakkie. moet je zelf maar beslissen. misschien zijn die ook nog te duur.

            een maat van me had eerst een corsa b GSI, open luchtfilter erin gelegd en hij klonk gewoon als een subaru impreza, velgjes er onder… best vet, maarja als je toch voor langere duur een auto wilt kopen dan zou ik een astra g 3 deurs kopen

            #17857630
            Duijmpje
              Lid sinds:
              18 April 2011

              ik ga waarschijnlijk mijn moeders astra overkopen. die heeft nou 110 op de KM teller dus dan kan ik wel even vooruit miss wel elektrische ramen en centrale deurvergrendeling erin zetten. ik weet niet hoeveel dat kost mja. misschien over 3 jaar dat ik een corsa b gsi ga halen of een astra gsi. we zien wel ;)

              #17857631
              Mr.F
                Lid sinds:
                3 November 2008

                Welk jaar is die astra dan?

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.