Begin van mijn project

Forumindex Forums Modellen Corsa Begin van mijn project

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17519572
    foofighter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 October 2008

      nee dat bedoel ik eigenlijk niet:P

      Heb laatst navraag gedaan bij een spuiter, hij zei wanneer ik de motorkap spuit moet ik eigenlijk ook
      een gedeelte van de voorspoiler en de zijkanten mee spuiten omdat je anders een te groot kleur verschil krijgt.
      Dus daarom mijn vraag. Omdat het bij jou er zo goed uitziet dacht ik laat ik maar effe vragen :angel

      #17519573
      NoFear
        Lid sinds:
        23 August 2009

        Nou, ik zal je eerlijk zeggen ik heb GEEN idee ik heb de auto zo gekocht dusja alles wat je ziet zat er al op behalve het stuur en de stereo maar daar heb ik geen foto’s van maar het lijkt me beetje raar dat als je alleen de moterkap laat spuiten in DEZELFDE kleur als de auto dat het kleurverschil zo veel groter word:vertag

        Maarja zou het toch nog even bij anderen navragen en bedankt voor je compliment!! king:

        #17519574
        corsaagsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Is niet raar hoor, het is altijd lastig om exact de zelfde kleur te mengen, vandaar het uitspuiten..

          #17519575
          NoFear
            Lid sinds:
            23 August 2009

            Ja dat snap ik het is altijd moeilijk om exact de zelfde kleur te mengen maar het lijkt me raar dat je dan een enorm kleurverschil krijgt… snappie?:P

            #17519576
            Rio-man
              Lid sinds:
              18 June 2005

              Nouja.. enorm is het kleurverschil niet, maar met twee grote vlakken naast elkaar die iets kwa kleur verschillen ga je wel zien..

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.