beetje hulp gevraagd

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop beetje hulp gevraagd

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207633
    vincenttor
      Lid sinds:
      16 April 2008

      ik ben dus een beetje bezig met photoshop enzo

      nu kwam ik op het idee om bij deze foto

      de lampen te laten seinen
      als je begrijpt wat ik bedoel
      animated gif dus, nu had ik dat dus al ergens gezien kan dat plaatje helaas nie meer vinden
      wil het als onderschrift hebben zo een smaller plaatje en dat dan die lampen oplichten
      hopelijk kan iemand me wat tips geven welk wie hoe wat waar

      bedankt alvast

      gr

      vincent

      #17428576
      .B4R7.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2007

        waarschijnlijk is dat een plaatje van mij geweest,, maar je kunt als onderschrift geen plaatjes meer.. mag niet meer;)
        wil het wel voor je maken, wel later op de dag nu geen zin meer in:P

        #17428577
        vincenttor
          Lid sinds:
          16 April 2008

          nee weet ik , maar doe het niet voor hier voor op andere forums enzo
          waarmee maak je dat als k vrage mag ?

          gr

          #17428578
          rabbitopc
            Lid sinds:
            31 July 2008

            http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

            hier kun je alles vinden gewoon stap voor stap alles volgen :thumbup

            dit is voor je lampen http://www.digimods.co.uk/tutorials/hidlighting.htm

            #17428579
            opel123
              Lid sinds:
              30 June 2004

              is dit beetje de bedoeling?

              je moet me alleen nog even de juiste maten voor de signature doorgeven :thumbup

              voor als je het zelf wil uitvogelen…je maakt in ps 2 lagen aan:

              1. een laag van het geheel, dus met de juiste uitsnede van de afbeelding en met de lichten gewoon uit.
              2. de basis laag kopieer je en hierin ga je de lichten laten seinen. dit doe je door bij filter voor render te kiezen en vervolgens de optie lens flare. dan kun je kiezen voor enkele soorten licht en sleep je ze simpelweg naar de plaats waar je ze hebben wil.

              ok dat is gebeurd, nu moet je het nog als animatie laten werken, dus gaan we naar imageready…deze knop vind je in het tools venster onderaan.
              wanneer je daarop klinkt kom je in imageready en kies je bij window voor animation. dan krijg je een venstertje waarin je lagen te zien zijn. het eerste deel van de animatie wil je de lichten uit hebben dus wanneer de laag met de lichten nog aanstaat klik je op het oogje naast die laag waardoor deze onzichtbaar wordt. daarna klik je in het animation venstertje op diplicate layer…we zijn er bijna :P nu vink je de laag met seinende lichten weer aan en voila! klik op play in het animation venstertje en je seint woehoe…speel wat met de tijd die je er tussen wilt hebben en een nieuwe animatie is geboren…

              nu sla je hem op door save optimized ass te kiezen en de gif op te slaan.

              wanneer jij de nederlandse versie van ps hebt moet je dit maar even vertalen :D

              cheersking:

              #17428580
              vincenttor
                Lid sinds:
                16 April 2008

                harstikke bedankt allemaal
                had al wat tips gekregen van .B4R7.

                en dat is idd wat ik bedoelde carloz :thumbup

                k heb photoshop zelf en wat animatie programmatjes
                evengoed bedankt voor het maken , kan hem wel gebruike :)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.