Bedrading trekhaak veranderen.

Forumindex Forums Modellen Corsa Bedrading trekhaak veranderen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338514
    D.J.R.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 June 2009

      Hallo allemaal,

      Mijn vraag is voor iemand in m’n vriendenkring of hij zijn bedrading kan veranderen van d z’n trekhaak.
      Hij heeft nu 7 polig maar wil 13 polig.
      Gaat om een corsa c 2006.
      Naar mijn weten heeft hij geen canbus er op zitten want hij heeft geen melding als er een lamp stuk is.
      Als dat kan kun je dan de bedrading van de achterkant oppakken?

      Gr Dirkjan

      Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk

      #18338536
      Riesje69
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 March 2012

        Als je er geen verstand van hebt kun je beter een plug en play setje kopen.
        Je hebt ze zonder en met check control. Dient men overigens apart bij te kopen!
        Qua boujaar durf ik niet te zeggen of het canbus is of juist niet maar denk van wel.
        Dat kunnen andere forummers je ook vertellen of het een canbus auto is of niet.

        Succes.
        Groetjes Ries.

        #18338537
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Corsa C heeft geen check control. Canbus wel, maar niet voor verlichting en zo.

          #18338588
          D.J.R.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 June 2009

            Dus ik kan van 7 polig 13 polig maken zonder problemen met storingen.
            En de draden kan ik gewoon van de achterlichten pakken.

            Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk

            #18338590
            D.J.R.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 June 2009

              Als je er geen verstand van hebt kun je beter een plug en play setje kopen.
              Je hebt ze zonder en met check control. Dient men overigens apart bij te kopen!
              Qua boujaar durf ik niet te zeggen of het canbus is of juist niet maar denk van wel.
              Dat kunnen andere forummers je ook vertellen of het een canbus auto is of niet.

              Succes.
              Groetjes Ries.

              Bij mijn Vectra c weet ik dat die een trailer module heeft en als er bij de caravan een lampje stuk is dat er dan een melding verschijnt in het display.
              Maar bij mijn combo c en bij deze corsa c verschijnt er geen melding als er iets stuk is dus geen probleem lijkt mij

              Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.