bedrading kadett e 1.3s 86

Forumindex Forums Modellen Kadett bedrading kadett e 1.3s 86

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262803
    tomasvanschelven
      Lid sinds:
      17 December 2013

      Hallo allemaal.

      Ik heb sinds kort een kadett en ben inmiddels flink aam het klussen geslagen.
      Ik ben eigenlijk op zoek naar een bedradingsschema van de 1.3s e kadett uit 86. Dit in verband met de nodige sensors die niet werken.
      Ik heb mijn temperatuursensor inmiddels vervangen maar nog geen resultaat. In het stukje kabelboom in de motorruimte is het nog oke.
      Ik zal graag meer overzicht hebben in de spaghetti in mn dashboard zodat ik verder kan meten.

      Ik hoop de kadett binnenkort weer te horen lopen zoals het zou moeten.

      Groeten. Tomas

      #18201943
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Is toch een carburateur motortje? Heeft dan toch amper sensoren?

        Nou ja, welkom hier in elk geval en ben bezig om de vraagbaak in te scannen en openbaar te stellen, omdat ik daar toestemming voor heb van de uitgeverij. Tot die tijd kan je zelf tweedehands zo’n vraagbaak op de kop tikken natuurlijk, of nog effe wachten tot ik tijd heb gehad om het in te scannen en te uploaden.

        Ben ook wel benieuwd hoe deze Kadett er uit ziet, fotootjes zouden leuk zijn natuurlijk!

        #18201944
        KadAstra-EF
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2010

          Ten eerste: van harte welom op dit forum, leuk dat we er weer een E Kadett in ons midden hebben :thumb

          Ik heb hier thuis een Vraagbak van de E Kadett 1984-1989 liggen, de type 1 dus.
          Als je nu wat in de buurt van mij woont, dan mag je die wel lenen van mij.

          Fijne kerst !

          Rik :)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.