bedrading 1.6 16v gsi corsa b

Forumindex Forums Techniek Overige motor types bedrading 1.6 16v gsi corsa b

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224572
    kadettgsicrosser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2007

      hallo,

      welke draden moet ik aansluiten om de 1.6 16v gsi an de pruttel te krijgen?
      even voor de goede orde het word een cross auto, dus de bedrading ligt er al helemaal uit de draden bij de motor zitten allemaal nog aangesloten en de computer ook.
      nu gaat er een prak draden naar binnen waaronder 1 grijze stekker aan zit en daar loopt ook de draad van de start motor in( zwart-rood) en nog een paar.
      welke moet ik hebben?? help!!

      gr

      #17710858
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        motorboom en startmotor stekker zijn noodzakelijk.. De andere draadboom kan er bijna helemaal uit van de bedrading. Zitten maar een paar draden in zoals geschakelde + enzo.

        Succes

        #17710859
        kadettgsicrosser
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2007

          de start onderbreker moet die ook aan gesloten blijven? heb hem nu weg geknipt en ik krijg de motor niet meer aan de praat. kan ik die ook doorlussen?

          #17710860
          corsaboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            startonderbreker moet er inderdaad weer tussen. Of deze door te lussen is weet ik niet maar wat je kunt doen is de tansponder uit de sleutel halen en deze vast plakken op het kastje.. Dat zou moeten werken en dan zou de motor moeten weer moeten starten.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.