BC Melding tanken bij CD70 met CID scherm

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie BC Melding tanken bij CD70 met CID scherm

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238231
    jwvanyperen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 April 2008

      Hoi beste forumleden,
      Het is toch zo dat als je (ik dacht) nog maar voor ca 50km brandstof heb er een melding komt dat je moet tanken, en of je via je navi naar de pomp wil rijden. Gelukkig niet loop naar de pomp :D .
      In mijn vorige auto ‘n GTC van 2008 heb ik dit weleens gezien het is een scherm volgens mij met een benzinepomp of slang en keuze ja of nee.
      Nu had ik van de week door omstandigheden nog maar 39km rijbereik, het lampje bij de meter was wel verlicht maar ik had geen melding/vraag of ik wil tanken op het scherm gekregen.
      Volgens mij heb ik de nieuwst software of is het daar juist NIET meer in?

      bvd JW

      #17884853
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        is pas vanaf 30km dat de melding komt, dus nog ff langer doorrijden

        #17884854
        jwvanyperen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 April 2008

          Pffft :shock:
          oke ga voor de zekerheid maar even jerrycannetje kopen voor t geval :jerry

          #17884855
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            u rijstijl wa wilder maken en dan staat die op 1 2 3 op 30 km :D

            #17884856
            jwvanyperen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 April 2008

              Nou met het zonnetje en dak open ga ik niet zo hard hoor :agent. Veel te veel te zien om je heen :hmmz

              #17884852
              jwvanyperen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 April 2008

                @Goossens Bjorn wrote:

                is pas vanaf 30km dat de melding komt, dus nog ff langer doorrijden

                Morgenochtend gauw tanken want de BC geeft nog (maar) 24km rijberijk aan :???:
                Het goede nieuws is dat hij bij 30km de melding gaf of ik wilde tanken en waar :D

                @Goossens Bjorn wrote:

                u rijstijl wa wilder maken en dan staat die op 1 2 3 op 30 km

                Heb ik gedaan Bjorn er is 48 liter uit dus nog 4ltr over 28/4 = 1 op 6 das niet mis toch :jerry
                Maar topic kan dicht ik weet het antwoord en de gevolgen ( morgen wat vroeger op om te tanken haha )

                Gr

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.