Bandenspanning sensoren

Forumindex Forums Modellen Insignia Bandenspanning sensoren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265571
    Remonija
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 October 2013

      Ik heb sinds een tijdje andere velgen met bandenspanning sensoren er in, kan ik deze op een of andere manier werkend krijgen in de bc? of kan dat alleen via de opel dealer?

      Gr. Rene

      #18231202
      hpp
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2011

        Rene, als ik van winterbanden (zonder sensoren) overga naar zomerbanden (met sensoren) pakt hij automatisch op in de BC. Het moet dus wel, softwarematig, aanwezig zijn in de auto.

        Gr. Hans

        #18231203
        Dennispolly
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 October 2010

          heb het zelf niet op mijn insignia maar bij de mini cooper van mijn vrouw zit het er wel op, vindt het maar erg irritant bij het geringste spanningsverschil krijg je al een melding die aan blijft en weer moet resetten. Weet niet of het bij de insignia ook zo nou luistert.

          #18231204
          koenie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 January 2014

            Ik vraag me af of jouw auto de ontvangers wel heeft voor de bandenspanning? Ik heb het ook op mijn insignia en die is niet zo nauw als de mini van je vrouw, een half bar verschil kan er zeker wel in zitten zonder foutmelding

            #18231205
            hpp
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2011

              @koenie wrote:

              Ik vraag me af of jouw auto de ontvangers wel heeft voor de bandenspanning? Ik heb het ook op mijn insignia en die is niet zo nauw als de mini van je vrouw, een half bar verschil kan er zeker wel in zitten zonder foutmelding

              zo is het :thumb :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.