Bandendruksticker

Forumindex Forums Modellen Manta Bandendruksticker

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234784
    kadettsr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 March 2006

      Beste mantaliefhebbers,

      Zijn de bandendrukstickers welke normaliter volgens mij in de deurportieren zaten nog makkelijk verkrijgbaar?

      Ik heb hier een opzetje gemaakt om deze sticker eventueel te laten drukken, maar moet wel weten of daar nog enigzins belangstelling voor is.
      Weet de drukkosten namelijk nog niet, dus vandaar dat ik hier even een oproepje doe.

      hierbij even voorbeeld van het opzetje:

      #17844891
      BlitzKicker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 January 2006

        Ik heb deze sticker in op de binnenkant klep van het handschoenenvakje zitten. Ziet er naar uit dat ie er al een tijdje zit, volgens mij origineel.

        Zal eens een foto maken de eerstvolgende keer als ik in de Manta zit.

        #17844892
        kadettsr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 March 2006

          oké dan.. zou leuk zijn als je er een afbeelding van hebt.
          Ik wil ze namelijk gaan na-produceren en dan natuurlijk exact als origineel

          #17844893
          BlitzKicker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 January 2006

            [rquote=1900970&tid=145297&author=kadettsr]oké dan.. zou leuk zijn als je er een afbeelding van hebt.
            Ik wil ze namelijk gaan na-produceren en dan natuurlijk exact als origineel[/rquote]

            Kga zo de motor in de schuur zetten en dan moet de Manta er uit. Geef mij een half uurtje :P Dan heb je een foto !

            #17844894
            kadettsr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 March 2006

              [rquote=1900976&tid=145297&author=BlitzKicker][rquote=1900970&tid=145297&author=kadettsr]oké dan.. zou leuk zijn als je er een afbeelding van hebt.
              Ik wil ze namelijk gaan na-produceren en dan natuurlijk exact als origineel[/rquote]

              Kga zo de motor in de schuur zetten en dan moet de Manta er uit. Geef mij een half uurtje :P Dan heb je een foto ! [/rquote]

              hup hup hup :P die motor snel naar binnen nee joh :) geintje :P doe maar rustig aan hoor!!
              Ik zie de afbeelding straks wel verschijnen

              #17844895
              BlitzKicker
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 January 2006

                Eentje voor de plaatsing op de klep.

                En even eentje van dichtbij voor de sticker zelf.

                Misschien niet geheel onbelangrijk, mijn Manta betreft een 87-er GSi.

                #17844896
                BlitzKicker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 January 2006

                  Zal de volgende keer (net ff nie aan gedacht) nog even de exacte maten op nemen van de sticker.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.