Zijn de bandendrukstickers welke normaliter volgens mij in de deurportieren zaten nog makkelijk verkrijgbaar?
Ik heb hier een opzetje gemaakt om deze sticker eventueel te laten drukken, maar moet wel weten of daar nog enigzins belangstelling voor is.
Weet de drukkosten namelijk nog niet, dus vandaar dat ik hier even een oproepje doe.
[rquote=1900970&tid=145297&author=kadettsr]oké dan.. zou leuk zijn als je er een afbeelding van hebt.
Ik wil ze namelijk gaan na-produceren en dan natuurlijk exact als origineel[/rquote]
Kga zo de motor in de schuur zetten en dan moet de Manta er uit. Geef mij een half uurtje :P Dan heb je een foto !
[rquote=1900976&tid=145297&author=BlitzKicker][rquote=1900970&tid=145297&author=kadettsr]oké dan.. zou leuk zijn als je er een afbeelding van hebt.
Ik wil ze namelijk gaan na-produceren en dan natuurlijk exact als origineel[/rquote]
Kga zo de motor in de schuur zetten en dan moet de Manta er uit. Geef mij een half uurtje :P Dan heb je een foto ! [/rquote]
hup hup hup :P die motor snel naar binnen nee joh :) geintje :P doe maar rustig aan hoor!!
Ik zie de afbeelding straks wel verschijnen