Banden Corsa OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Banden Corsa OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238307
    herrflick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 September 2010

      Hallo,

      Hebben jullie ook tips om goedkoop aan nieuwe banden te komen voor mn Corsa OPC?
      Mijn bandenmaattype is: 225/35 ZR18 van Continental.

      Ik moet ze alle 4 vervangen helaas.

      #17885487
      sander1988
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 May 2007

        deze site is bied goedkoope banden aan
        http://www.nettoband.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Groetjes Sander

        #17885488
        Basgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          met 4 nieuwe banden moet een beetje korting toch wel mogelijk zijn.
          Ik zou voor de toyo proxes t1-r gaan redelijk betaalbaar en veel grip, al slijten ze wel harder dan de continental sportcontact 3.

          http://www.autobandenmarkt.nl al kan de lokale bandenhandelaar ze rond dezelfde prijs vaak ook leveren.

          #17885489
          herrflick
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 September 2010

            Ik heb deze site ook nog gevonden, hier zijn die Continentals best goedkoop dacht ik?

            http://www.banden-pneus-online.nl/autoband-225-35-18.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Ik heb nog nooit eerder banden via internet geregeld. Is het nu zo dat als ze deze banden thuis leveren, dat ik met deze naar een garage kan gaan en ze die er voor me opzetten voor alleen het uurloon? Of doen ze dit soort dingen niet omdat ze liever bij hun eigen bandenleverancier bestellen?

            #17885490
            dasmoerf
              Lid sinds:
              15 October 2004

              @Basgsi wrote:

              met 4 nieuwe banden moet een beetje korting toch wel mogelijk zijn.
              Ik zou voor de toyo proxes t1-r gaan redelijk betaalbaar en veel grip, al slijten ze wel harder dan de continental sportcontact 3.

              http://www.autobandenmarkt.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; al kan de lokale bandenhandelaar ze rond dezelfde prijs vaak ook leveren.

              Heb op mijn 19 inch nu de toyo t1 sport laten monteren.
              Is met recht profiel ipv de v profiel.
              Is ook een prima band!!

              #17885491
              herrflick
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 September 2010
                #17885492
                Driekus
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 October 2010

                  Ik heb zelf de Falken FK 452 op mijn astra zitten, deze bevallen prima. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

                  #17885493
                  herrflick
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 September 2010

                    Nou ik heb het probleem opgelost dmv een mooie deal.

                    Ik krijg a.s. woensdag 4 nieuwe Continental sportcontact 3 banden gemonteerd bij B&O Bandenservice BV.
                    Dit inclusief uitlijnen etc. voor 900,09 euro.

                    Daar kan het internet niet tegenop dacht ik met dit type band. Hoef niks te doen en heb de garantie dat het goed gebeurd. :afro :jerry

                    #17885494
                    tijgetje57
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2004

                      zou Michelins nemen, gewoon asymmetrisch.

                      Heb nu zelf V-profiel van GoodYear maar je hoort ze meer dan asymmetrische banden.

                      #17885495
                      herrflick
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 September 2010

                        Die kerel van de garage adviseerde mij juist om niet een V-profiel te nemen in de band.

                        Dit omdat ik met die Corsa OPC een starre achteras heb, dus slijten de banden schuin naar binnen in.
                        Hij zei dat je met een V-profiel (waar dus blokjes aan de buitenkanten van de band zitten) onregelmatige slijtage hebt.

                        Anders had ik misschien voor Uniroyal Rainsport 2 banden gegaan.
                        Maar uiteindelijk dus wel weer op Continental SC3 uitgekomen.

                        #17885496
                        Driekus
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 October 2010

                          Meer dan 200 euro per band is natuurlijk een behoorlijke smak geld, maar van de Continentals zul je geen spijt krijgen. Overigens heeft de Corsa geen starre as maar een semi-onafhankelijke, dat houd in dat de as tordeert zodat beide achterwielen toch nog (grotendeels) onafhankelijk kunnen bewegen.

                          #17885497
                          herrflick
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 September 2010

                            Oke tnx voor je info. Wist ik niet. Maar houd dit nu ook in dat het uiteindelijk gene probleem was geweest als ik een v-profiel zou hebben op de band? Niet dat ik spijt heb ofzo :jerry .

                            Enne, het is maar goed dat ik vandaag pas nieuwe banden krijg, gister heb ik een dikke schroef in mn rechtervoorband gekregen. :wtf

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.