banden

Forumindex Forums Modellen Omega banden

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226536
    Botho
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Nou die zal wel iemand bij de bandenboer kennen!!! hahahaha

      http://www.youtube.com/watch?v=rapvR6HxBpw

      #17735787
      Tinuske
        Lid sinds:
        21 June 2010

        Haha inderdaad ja.

        Ook een leuke omi btw :)

        #17735788
        RAL
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 September 2008

          ik heb er geen respect voor!:argue

          #17735789
          Botho
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2009

            Okay ik snap je standpunt RAL maar stiekum vind je het wel leuk als je iets te hard het gas intrapt bij een nat wegdek toch? Kijk zo als die gast heel je auto aftrappen is ook extreem maar ik moet me af en toe betrappen op een rondje rotonde… Driftje hier en daar moet kunnen toch???

            #17735790
            Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2007

              ik vind dit ook slopen van een omega. Oké heb dit zelf ook gedaan maar wel toen er een flink pak sneeuw lag waardoor de omega niks te lijden had.

              Gr jack

              #17735791
              RAL
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 September 2008

                origineel gepost door Botho
                Okay ik snap je standpunt RAL maar stiekum vind je het wel leuk als je iets te hard het gas intrapt bij een nat wegdek toch? Kijk zo als die gast heel je auto aftrappen is ook extreem maar ik moet me af en toe betrappen op een rondje rotonde… Driftje hier en daar moet kunnen toch???

                hoe meer mensen dit doen hoe meer ik te repareren krijg, en natuurlijk de klant de :vertag presenteer.
                en mij zul je nooit betrappen hierop. 245-55-17 á € 168 per stuk doet zeer in de beurs.

                #17735792
                Botho
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 May 2009

                  Zo is het .. Ik ben het wel eens met Jack. Beetje in de sneeuw moet kunnen maar dit is gewoon je omi vergallen… Maarre RAL mans . Ik kan dus ook met reperatie’s bij u binnen komen rijden??

                  #17735793
                  RAL
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 September 2008

                    origineel gepost door Botho
                    Zo is het .. Ik ben het wel eens met Jack. Beetje in de sneeuw moet kunnen maar dit is gewoon je omi vergallen… Maarre RAL mans . Ik kan dus ook met reperatie’s bij u binnen komen rijden??

                    jep, heb al diversen omies van het forum binnen gehad, en komen nog steeds naar tevredenheid terug voor onderhoud, en zelfs voor koppakkingen omdat de VOD de hoofdprijs vraagt.

                    #17735794
                    Vega
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 November 2006

                      Hoe slim kan je zijn, in de bebouwde kom met ander verkeer en voetgangers.
                      Direct Omega en rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven.

                      Wel mooie Irmscher zijskirts en achterbumper.

                      #17735795
                      Botho
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 May 2009

                        origineel gepost door Vega
                        Hoe slim kan je zijn, in de bebouwde kom met ander verkeer en voetgangers.
                        Direct Omega en rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven.

                        Wel mooie Irmscher zijskirts en achterbumper.

                        Tja dat vond ik ook al zo bizar…. vooral omdat er volop ander verkeer rijdt. Zou het in Polen zijn of zo???

                        #17735796
                        J-Omega
                          Lid sinds:
                          23 January 2008

                          Is inderdaad een Pool, hij is ook actief op het Omega Owners Forum.

                          Zo zijn er wel meer filmpjes van hem, alleen de meeste wel op een circuit of lege parkeerplaats. Zo op de openbare weg bezig zijn is nogal kansloos..

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.