balanceren + uitlijnen

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel balanceren + uitlijnen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208721
    Myszek
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 August 2007

      Goeiedag allemaal!

      Wat zou een normale prijs zijn om mijn Vectra te laten balanceren en uitlijnen?

      Ik heb dit nog nooit laten, dus weet echt niet wanneer ik word afgezet ;).

      Of is er misschien iemand die het voor een forum-prijsje zou willen doen? :angel

      #17464300
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Uitlijnen deedt ik bij mn vorige werkgever voor 50 euro, dat is dan een complete 4 wieluitlijning.
        Sommigen rekenen er veel meer voor om alle wielen uit te lijnen!

        Balanceren zit op ongeveer een tientje per wiel.
        Ligt er vaak ook aan of je met plaklood of slaglood aan de gang gaat.
        Plakken is vaak duurder omdat die zinkstrips zo duur zijn.

        #17464301
        jumperke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2006

          Voor het laten uitlijnen van je auto betaal ik rond de 35€ en dit gebeurd dan wel ook zoals het moet. Heb al op veel plaatsen geweest met men corsa B geweest. Ivm steeds lager gaan met de schroefset.

          Op veel plaatsen word ie gewoon snel de brug op, sensoren of spiegels aan de wielen gemonteerd, effe alles nakijken en bijstellen. En terug de brug af en klaar is kees.
          Dit is op zich inorde. Maar toch al een paar keer voor gehad dat ie toch ni lekker reed. Via de computer alles oké is ni hetzelfde als op de weg alles oké. Dingen zoals stuur ni mooi in’t midden en zo.

          Waar ik nu ga met men auto’s word er telkens na het uitlijnen direct een testrit door de monteur gemaakt. Deze merkt dan ook direct of je auto rijd zoals het hoort. Meestal rij ik zelf wel mee. Klopt er iets niet gaat ie terug de brug op.

          Balanceren 30€ voor slaglood en 10€ meer met plaklood.

          Kan altijd zijn da je meer moet betalen, het belangrijkste is wel da het goed gedaan word.

          #17464302
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            S&G in numansdorp :wors
            Kost ook iets van 50 euro dacht ik voor uitlijnen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.