bagagenetprobleem zafira b

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) bagagenetprobleem zafira b

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225277
    HermanH
      Lid sinds:
      9 December 2005

      Ik heb even een vraag wat betreft een bagagenet. Ik heb een Zafira B van 2006 gekocht en daar lag achterin de kofferbak een bagagenet, alleen zaten er geen bevestigingen in het dak binnen in de auto. Mijn dealer heeft nu 2 bevestigingspunten gemonteerd maar nu past het net helemaal niet. Ik kom zo`n 5 cm te kort, kan het zo zijn dat dit een net is van een Zafira A ? Is een net van een Zafira B dan bovenaan iets breder ( van punt tot punt die in bevestigingsgaatjes moeten??) Zo ja dan moet ik dus op zoek naar een andere bagagenet en de mijne verkopen. Ik hoop dat u mij op bovenstaande een antwoord kunt en wilt geven.

      Alvast bedankt. :o:o

      #17720401
      JoopvanBennekom
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 February 2009

        ja van zafira a en b zijn de netten verschillend.
        bij astra g en h ook.

        #17720402
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          al eens geprobeerd die stangetjes in je net uit te schuiven
          ;)

          volgens mij kan dat namelijk:hmmz

          #17720403
          JoopvanBennekom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 February 2009

            volgens mij kan dat niet want daar zit een veer achter, je kan ze wel inschuiven met inhaken maar niet uitschuiven volgens mij. Ik weet dat tussen de astra G en astra H ook verschil zit ook in de hoek waarin de ophangingen gemonteerd zitten.
            Het net van astra G en vectra B zijn volgens mij wel hetzelfde, en die van da zafira A is ook het zelfde zitten alleen langere montagebanden aan.
            Maar de astra H en zafira B hebben een ander net.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.