Bagagenet

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246850
    Zafira CNG
      Lid sinds:
      25 August 2010

      Bij onze Zafira B hebben wij een bagagenet. Het net gebruiken wij als de achterbak helemaal vol zit, bijvoorbeeld met vakanties of als we met 7 stoelen rijden; hier kunnen dan een buggy en de jassen, zonder dat alles er uit valt wanneer de achterbak wordt geopend.

      De stangen zijn geveerd; je kunt ze indrukken om vervolgens in de daarvoor bedoelde gaten te klemmen. Er zitten geen bevestigingsbanden aan het net (dat is een ander net). Alleen 2 stangen die inveren met een net ertussen.

      Maar er is meer aan dit net (spannend he?)… je kunt de stangen halverwege ontgrendelen en dan worden ze een cm of 10 langer! Het lijkt er op dat je dit net ook nog op een andere plek in de auto kunt gebruiken, maar dat kan ik dus echt niet vinden!

      Heeft iemand zo’n net (van GM, dus origineel lijkt me)? En wat kun je er nog meer mee, behalve wat ik reeds hierboven heb beschreven? Ik hoor het graag!

      Groets!

      #17996510
      pieterrademakers
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2011

        In het boekje is hier niets over te vinden, dus ik denk dat je er verder niets mee kunt. Behalve dan dat je je uitstekend kunt vermaken door de hele dag het net te ontgrendelen en 10 centimeter uittrekken! :jerry

        #17996511
        Zafira CNG
          Lid sinds:
          25 August 2010

          Staat wellicht niets over in het boekje, maar hij lijkt echt gemaakt voor de gaatjes die er zitten. Het net met de bevestigingsbanden (die andere) zal daar niet passen neem ik aan, aangezien ik ons net ook niet achter de hoofden van de achterbank kan plaatsen…

          Dat net verlengen/inkorten heb je na een paar keer wel gezien trouwens :D

          #17996512
          pieterrademakers
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2011

            Kijk hier eens in het boekje pagina 72 t’m 76. http://www.connectcar.nl/wp-content/uploads/2010/12/GEBRUIKERSHANDLEIDING-ZAFIRA.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
            Misschien dat dit je nog nieuwe inzichten geeft?

            #17996513
            Zafira CNG
              Lid sinds:
              25 August 2010

              Gaat inderdaad ook over het net dat wij hebben! Dat net kan uitgetrokken dus flexibel worden geplaatst, maar heb helaas niet die bevestigingsrails- en haken. Toch maar eens opzoek…

              Handige online pdf, thanks!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.