B2 model achterlichten hetzelfde als B1 ? ( heb ze gehaald )

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum B2 model achterlichten hetzelfde als B1 ? ( heb ze gehaald )

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17500140
    Andreas.Berger
      Lid sinds:
      29 June 2004

      ik heb je even een u2u gestuurd, eigenlijk mag de rest het ook wel weten, waren niet duurder dan 20 euro compleet met lampfittingen en lampie’s

      #17500141
      Silver
        Lid sinds:
        7 July 2006

        thanks en u2u terug.
        ik heb trouwens gewoon witte zijknippers erin zitten:P

        #17500142
        Andreas.Berger
          Lid sinds:
          29 June 2004

          ja ik heb nu gewoon witte besteld , omdat ik niet wist hoe dat die smoke’s zouden uitvallen in de stootlijsten, ze mogen wel wat opvallen natuurlijk, maar die man had niks meer op vooraad liggen, dus maar gekozen voor de witte, juist omdat ik witte knipperlichten heb voren:)

          #17500143
          Silver
            Lid sinds:
            7 July 2006

            precies, die witte vallen tenminste op in de zwarte stootlijsten.
            alleen ze geven wel wit licht ipv oranje, of je moet het lampje
            vervangen.

            #17500144
            Andreas.Berger
              Lid sinds:
              29 June 2004

              dat klopt dat heb ik vanmorgen al te horen gekregen bij de bestelling, maar dat is geen drama. die oranje lampjes kosten de wereld ook niet;)

              #17500145
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                ik kreeg de oranje lampjes erbij voor die 6 euro per 2 smoke zijknippers.

                ik vind het wel mooi zwarte lampjes in een zwarte strip, vallen er helemaal in weg, waardoor de strip in mooi geheel word over de hele lengte.

                Willem

                #17500146
                Andreas.Berger
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  dat klopt willem, daar heb je wel gelijk in, eens kijken ,anders bestel ik die smoke’s ook meteen mee, kosten de wereld nou ook weer niet, en ik kan ze af en toe wisselen:D

                  #17500147
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    haha…

                    ja voor de prijs bij een automat zaak hoef je het niet te laten.

                    via tunings zaakjes zijn ze vaak wel duur.

                    Willem

                    #17500148
                    Andreas.Berger
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      dat klopt willem, ik ken bij ons een sloop die alles ook nieuw op vooraad heeft liggen, of ze bestellen het na als het moet, en je moet geluk hebben dat je juist dingen tegen komt waar je niet naar opzoek was, ik noem dat over de slopen slenderen

                      #17500149
                      PAASHAAS
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 November 2004

                        origineel gepost door Andreas.Berger
                        dat klopt willem, ik ken bij ons een sloop die alles ook nieuw op vooraad heeft liggen, of ze bestellen het na als het moet, en je moet geluk hebben dat je juist dingen tegen komt waar je niet naar opzoek was, ik noem dat over de slopen slenderen

                        Welke sloop is dat ? Ik zit bijna dagelijks voor mijn werk bij jullie in de regio, dus kan ik er ook eens een kijkje gaan nemen :thumbup

                        #17500150
                        Andreas.Berger
                          Lid sinds:
                          29 June 2004

                          dat is de sloop jocaparts in kerkrade, kan je zo op google intoetsen en kom je zo op hun site uit:)

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.