Aux-in Astra H GTC

Forumindex Forums Modellen Astra Aux-in Astra H GTC

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245511
    bouwfiets
      Lid sinds:
      18 April 2009

      Beste forummers,

      Ik heb vandeweek in mijn astra H uit 2007 de originele aux-in ingebouwd aangezien de voorbereiding er al lag.

      Nou moet ik alleen nog in het scherm de mogelijkheid krijgen om aux-in te selecteren zodat ik via me mobiel muziek af kan spelen.

      Nou heb ik hier op het forum diverse mogelijkheden voorbij zien komen, onder andere door het via de Opcom te proberen.
      Dit heb ik geprobeerd, alleen ik krijg het niet voor elkaar. Sommige zeggen dat het wel kan via de Opcom, door middel van een of andere code met een cijfertje te verhogen, andere zeggen dat het weer niet kan via de Opcom en dat je er een Tech2 voor moet gebruiken.

      Ik heb ook weer ergens gelezen dat als je de software van de auto doet updaten tot de meest recente, dat je dan ook de mogelijkheid hebt tot kiezen met of zonder aux-in…

      Maar nu zie ik dus door de bomen het bos niet meer, en heb ik een Aux-in in me auto zitten, die dus nog steeds niet werkt.

      Wie kan mij helpen met de allesbeslissende oplossing??

      groetjes…

      #17979304
      chieltjuh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2012

        Welkom hier bouwfiets, als ik het goed heb kan je met opcom volgens mij wel de aux inleren/activeren,(volgens mij voorbij zien komen bij je radio instellingen)
        Maar de echte opcom freaks kunnen je dit vast wel vertellen.

        Aan je onderschrift te zien heb je ook vast wel wat :kewlpics van jou verzameling opels!

        #17979305
        jsgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          Met de opcom kun je wel aux in activeren in de ehu via code index of audio index programmeren, maar niet elke radio cd70 heeft de hardware ervoor aan boord.
          2007 is net een overgangsjaar.
          Ik had een 2007 cd70 in mijn vectra kon aux met de opcom instellen en toen ook op de radio selecteren maar als ik hem aanzette kreeg ik alleen maar getik te horen.

          Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk

          #17979306
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            klopt sommige zijn wel en sommige niet voorzien van de hardware die erin moet voor de aux, de hardware er later inbouwen kan wel maar is een enorme klus.

            Mark
            http://www.AstraTuningClub.nl

            #17979303
            bouwfiets
              Lid sinds:
              18 April 2009

              Ik heb er een DVD90 Navi inzitten. De voorbereiding (Kabeltje onder de handrem) lag er al.
              Ik heb de middenconsole bij mijn ouders uit de Astra getrokken (Waar wel Aux in zat) en die er bij mij ingezet aangezien me ouwelui er toch geen gebruik van maakte haha.

              Maar ik ben echt een lange tijd bezig geweest met de opcom, en verschillende dingen geprobeerd, maar ik krijg nog steeds niet in mijn auto op het scherm de mogelijkheid AUX te zien.

              Heeft er hier misschien iemand een stappenplan, zodat ik stapje voor stapje alles door kan nemen? Want dan kan ik die verzameling CD’s ook uit me dashboardkastje verbannen haha.

              Groetjes Roy

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.