AUX bediening?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum AUX bediening?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254257
    stiggel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 November 2010

      Allen,

      Ik ben in het bezit van een Vec. C2 van 2009 met een originele AUX ingang in mijn CD70 NAVI.
      Hierop heb ik twee MP3 spelers aangesloten: Eerst een Ipod en later eentje van een goedkoop flutmerk. Beide spelen prima af, echter wat ik me afvraag is of er MP3 spelers op de markt zijn die via de CD70 NAVI zijn te bedienen? En zo ja welke???
      Mijn beide MP3 spelers zijn namelijk niet via de knoppen in mijn dashbord/op mijn stuur te bedienen :(
      Het gaat me eigenlijk alleen om de “next” knop om een volgend nummer te kiezen als een bepaald liedje me niet aanstaat.
      Is dit uberhaupt mogelijk??? Ik word er namelijk niet blij van mijn MP3 speler in mijn hand te nemen tijdens het rijden :shock:

      Groet,
      Jeroen

      #18092602
      iquick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2011

        Aux en het kiezen van een ander nummer werkt niet. Wat wel werkt is een Dension Gateway 300. Daar kan je als het goed is wel de knopjes gebruiken alleen als je via de USB liedjes afspeelt.

        Galaxy Nexus Tapatalk

        #18092603
        speaker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2007

          ^^^what he said^^^

          #18092604
          Lemmens
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2005

            Via aux een ander nummer kiezen kan wel, maar het is wel wat werk. Je hebt bij bepaalde Mp3 spelers een afstandsbediening in de oortjes (iPod e.d.). Je bent dan waarschijnlijk wel gebonden aan één bepaald merk en je moet het een en ander solderen en aanpassen (o.a. een stukje kabel maken tussen de aux ingang. Technisch gezien is het dus wel mogelijk maar het is behoorlijk wat werk als je het netjes wil wegwerken zodat je géén kabeltjes ziet. Meest lastige zal zijn om een extra knopje in te bouwen bij je stuurwielbediening.

            #18092605
            stiggel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 November 2010

              Welk type Dension heb ik precies nodig? Wellicht heb je een linkje?
              En wat kost deze?

              STiGGEL

              @iquick wrote:

              Aux en het kiezen van een ander nummer werkt niet. Wat wel werkt is een Dension Gateway 300. Daar kan je als het goed is wel de knopjes gebruiken alleen als je via de USB liedjes afspeelt.

              Galaxy Nexus Tapatalk

              #18092606
              iquick
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 July 2011

                @Lemmens wrote:

                Via aux een ander nummer kiezen kan wel, maar het is wel wat werk. Je hebt bij bepaalde Mp3 spelers een afstandsbediening in de oortjes (iPod e.d.). Je bent dan waarschijnlijk wel gebonden aan één bepaald merk en je moet het een en ander solderen en aanpassen (o.a. een stukje kabel maken tussen de aux ingang. Technisch gezien is het dus wel mogelijk maar het is behoorlijk wat werk als je het netjes wil wegwerken zodat je géén kabeltjes ziet. Meest lastige zal zijn om een extra knopje in te bouwen bij je stuurwielbediening.

                Dan kan je net zo goed de Dension kopen, past makkelijk in de dashboard kast. Dan koop je er een 64gb stick erbij, stop je alle liedjes erin en klaar. Je bent wel rond de 200 ~ 250 kwijt inclusief Dension en usb en misschien zelfs inbouw bij navishop, of je doet het zelf maar je bent nergens aan gebonden. Het is dat er bij mij een CarPc komt anders had ik het met een Dension opgelost.

                @stiggel wrote:

                Welk type Dension heb ik precies nodig? Wellicht heb je een linkje?
                En wat kost deze?

                STiGGEL

                @iquick wrote:

                Aux en het kiezen van een ander nummer werkt niet. Wat wel werkt is een Dension Gateway 300. Daar kan je als het goed is wel de knopjes gebruiken alleen als je via de USB liedjes afspeelt.

                Galaxy Nexus Tapatalk

                Dension Gateway 300
                Prijs is 180 euro bij navishop

                http://www.navishop.nl/dension-gw33oc3-gateway-300-opel-can-voor-dvd90-p-9582.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Volgens mij is de prijs incl. Inbouw want als ik de link klik bij referentie staat er in de pdf 160 euro. Vraag voor de zekerheid ernaar. De Dension Gateway 300 past zowel op de DVD90 als op de CD70.

                Galaxy Nexus Tapatalk

                #18092607
                Lemmens
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 October 2005

                  Als het dan via USB wel meteen gewoon werkt zou ik me inderdaad de moeite van het solderen zeker besparen!

                  #18092608
                  iquick
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 July 2011

                    Usb werkt i.d.d. het heeft een bedieningsbron binnen Dension Gateway, en de 3.5mm jack plug is alleen geluidsbron. Daar kan je verder niks mee dan alleen geluid overbrengen.

                    Galaxy Nexus Tapatalk

                    #18092609
                    speaker
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 March 2007

                      Idd een gateway 300 of mss een 2ehands Icelink ( voorganger )

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.