autoradio vervangen

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila autoradio vervangen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18540295
    sterredag
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 July 2023

      Oke… erlijk is eerlijk… ik heb van veel dingen wel iets van verstand, maar van auto’s bijna Nul!

      Hoe dan ook, ik ben nu in het bezit van een Opel Meriva 2003 mocht er meer info nodig zijn: 79-ND-RT is het kenteken.

      Lekker met airco en cruisecontrol, maar helaas met een K***** radio. Ik kan het ding niet eens aan en uit zetten en als ik hem harder zet gaat hij soms harder, maar soms ook zachter, daarbij doet de cdspeler het dus niet!!

      Nu vraag ik mij af, vroeger kon je heel simpel nieuwe radio kopen hup de een eruit kabeltje aansluiten de ander erin en klaar. Frontje erop en voilla. Nu zit het allemaal ingebouwd achter weet ik veel iets.

      Dus nu heb ik de vraag. … Hoe eenvoudig / moeilijk is het om dit zelf te regelen? En hoe kom ik aan een geschikte autoradio? Want de verkoper zei dat hij wel een andere had maar deze paste de aansluiting van de snoertjes niet aan de mijne. Geen idee of dat klopt ik heb er echt geen verstand van.

      Maar als ik online een autoradio kan kopen waarvan ik dan zeker weet dat deze past. En met een schroevedraaier (ik heb heel veel soorten schroevedraaiers) het paneel kan losmaken ofzo en dat het dan eigenlijk met wat logisch nadenken heel makkelijk is, dan zou ik dat toch graag doen.

      Dus kan iemand mij op weg helpen. Hoe weet ik of een autoradio geschikt is, moet ik op dingen letten of is er een site waar ik gewoon type kan selecteren zodat ik een geschikte vind? Ik wil geen hele dure, het is maar een oude auto. Als de cdspeler het maar doet, of ook leuk er een USB stick in kan. Ik vind 300 teveel, maar onder de 100 zou leuk zijn om toch mijn eigen muziek te kunnen luisteren onderweg.

      Wie helpt mij uit de brand?

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.