Automatische volumeregeling

Forumindex Forums Modellen Astra Automatische volumeregeling

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18443926
    Doehetzelfer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 April 2021

      Beste allen,

      In mijn Astra Sports Tourer bj. 2021 heb ik Opel Intellilink 4.0 met navigatie.

      Bij de instellingen heb ik zaken als Automatische volumeregeling uitgeschakeld maar toch blijft mijn volume harder/zachter gaan zonder dat ik hem bedien en blijft deze ook gewoon op bv. 8 staan.

      Kent iemand dit probleem of een oplossing?

      Alvast bedankt.

      Doehetzelfer

      #18470893
      bartg59
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 May 2021

        Ik hoop dat jouw probleem opgelost is.
        Zelf heb ik even de vraag: intellilink 4.0 MET NAVIGATIE .    Zelf heb ik zo’n zelfde systeem ZONDER NAVIGATIE maar met androidauto en ik wil toch graag ook de navigatie op het systeem hebben zonder koppeling androidauto.
        De dealer vertelde mij dat het niet mogelijk is om de losse navigatie-software extra op het systeem te zetten. Nu blijkt dat dit wel standaard geleverd wordt.
        Klopt mijn visie?

        Ik hoor het graag

         

        #18470895
        Doehetzelfer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 April 2021

          Hoi Bart,

          Mijn probleem is niet opgelost en aan de ingebouwde navigatie mis je niks. Ik ben er geen fan van.

          Ik gebruik nu Apple CarPlay (bijna het zelfde als Android Auto) en heb een radio-app gedownload of ik luister Spotify. Navigeren doe ik met of Google Maps of IOS kaarten met Flitsmeister op de achtergrond.

           

          #18471107
          bartg59
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 May 2021

            Wat de navi aangaat: mijn vrouw wil ook met mijn auto gaan rijden als er navi in zit en niet via haar telefoonlink/androidauto.  Nu kun je zeggen: ik bouw geen navi in dan rijdt zo ook niet in mijn auto (haha) maar dat zal ik tochmaar niet doen.

            Ik heb me nog niet verder in het systeem verdiept maar het volume harder en zachter; heeft dat soms te maken met verkeersinfo oid?
            In mijn seat had ik ook zoiets en kon je dat, als er gesproken werd instellen.
            Ik ga eens verder zoeken of ik je kan helpen met jouw probleem. Anders moet je eens een bericht sturen naar Liewes in Roden, die zitten op een youtubekanaal met vanalles betreffende opel.

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.