Automatische verlichting

Forumindex Forums Modellen Insignia Automatische verlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236019
    nevado
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 May 2010

      Ik heb sind 2 weken een Insignia. Wat mij stoort dat als de verlichting in bv een tunnel automatisch aangaat hij pas uitgaat als ik al een minuut uit de tunnel ben. hebben meer rijders hier last van en, is hier wat aan te doen.
      Ben al bij de garage geweest maar die kunnen dat zelf niet instellen

      #17861514
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        ja de knop van de auto stand af halen.

        Dat uitgaan met vertraging is gedaan om het knipperen van de lampen tegen te gaan.
        Als je bijvoorbeeld in bebossing/ tunnel reeksen rijd zal de verlichting continu aan en uit gaan.
        Dat vinden je lampen niet heel erg leuk. Vooral als je xenon hebt.

        #17861515
        nevado
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 May 2010

          Ik heb hiervoor een Astra Cabrio gehad maar daar werkte het perfect. Nooit geen toestanden met het aan/uit gaan.

          #17861517
          nevado
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 May 2010

            Ik heb de tijd opgenomen voor dat de verlichting uitgaat 1 Min en 55 Sec. Of ik nu uit een garage kom of een tunnel maakt niet uit.
            Ik heb geen Xenon en dag verlichting brand altijd dus het dimlicht hoeft niet zo lang aan te blijven. Er is nog geen oplossing helaas want het is erg irritant omdat het ook het navigatiescherm later naar zijn fellere licht gaat. Ik heb dit trouwens niet op automatisch staan maar altijd op dag. Het is geen drama maar ik zou het toch opgelost willen zien en ik zou ook die vreselijke stem van het navigatiesysteem willen vervangen.

            #17861516
            nevado
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 May 2010

              1

              #17861518
              GM-Tuningparts
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 July 2005

                @nevado wrote:

                1

                die belgische vrouwenstem is inderdaad zwaar irritant!!
                als deze veranderd kon worden had ik het al meteen gedaan.
                klinkt toch niet zo’n ingesproken belgische vrouwenstem. :puke

                #17861519
                stevie
                  Lid sinds:
                  5 June 2011

                  Ik heb dit ook za dat voor het minste de lichten aan gaan… denk dat de meeste insignia’s dit hebben
                  Soms gaan de lichten zelfs savond”s aan als ik de wagen start en de zon schijnt dan nog e
                  Heb dit vorige week eens nagevraagd in de garage hier kunnen ze idd niets aan doen… Ofwel zet je u lichten gewoon continue op standlichten (Zijn ook u dagrijlichten) zeggen ze dan

                  Maar nu weet ik niet hoe het zit bij de halogeen lampen maar als ik (Xenon) gewoon overdag rij en de lichten staan op auto dan schijnen de leds veel harder zet ik ze op standlicht dan worden de leds minder zichtbaar…

                  Persoonlijk vind ik het dan mooier dat ze harder opvallen dus…

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.