Automatische deurvergrendeling uitschakelen

Forumindex Forums Overige Op-Com Automatische deurvergrendeling uitschakelen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271999
    ckadett16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 August 2005

      Kan je met opcom de automatische deurvergrendeling uitschakelen zodat je deuren niet op slot springen.

      En kan je de koplampen laten branden met het van slot doen?

      Het betreft een vectra c2 van 2006

      #18285128
      sander2.5v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2011

        Automatische vergendeling kan je instellen/uitzetten zonder opcom en nog wat dingetjes met op slot:
        http://www.opelvectra.info/home/cvvecc.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Voor lampen laten branden bij ont-/vergrendelen kom je uit bij:
        http://www.happylightshow.com/shop/opel-1/vectra-c.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Wel kan je met opcom instellen dat als de motor draait dat je verlichting ook aan gaat.

        #18285129
        ckadett16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 August 2005

          Bedankt voor de info, het werkt inderdaad zonder opcom. En die happylight module is dat wat en gaat de bochtenverlichting met die
          module alleen maar in samen werking met het knipperlicht of ook met stuurbeweging. En wordt de bochtenverlichting boven een bepaalde
          snelheid uitgezet of blijft hij het op de snelweg ook doen.

          #18545271
          Jens Callaerts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 September 2023

            Hallo,

            Ik ik wil mijn automatische vergrendeling van mijn opel meriva uitschakelen. Iemand enig idee hoe ik dit doe? Ik heb al bij voertuig instelingen gaan zoeken  en bij mijn menu. Maar niets kan ik vinden….. moet de wagen hiervoor aan de computer in de garage?

            Mvg
            <p style=”text-align: center;”>Jens</p>

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.