Autoaanvullen google werkt niet meer

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Autoaanvullen google werkt niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228914
    Astraaa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Zijn er meer mensen met dit probleem of is er bij mij wat aan de hand. De functie staat wel aangevinkt bij opties.

      #17764916
      Astraaa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ik ben al iets verder. zag net dat op mijn laptop ie 64 bit stond. hiermee werkt het wel goed. ik had ook een probleem met sommige internet pagina’s deze laden wel maar bleven leeg. met ie 64 bit werkt dat wel weer.

        Maar ik kan deze ie niet als standaart instellen. Wat kan ik nu het beste doen of heb ik toch iet fout gedaan?

        #17764917
        Roelof
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Verwijder eens de cookies of alleen de cookies bij die sites waarmee je problemen hebt, daar wordt het eea in opgeslagen en zou corrupt kunnen zijn.

          #17764918
          Astraaa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik heb alles gewist. Cookies, geschiedenis, temp map enz maar geen resultaat. pagina’s die met IE8 32 bit niet openen, openen wel met 64 bit.

            #17764915
            antonov314
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 April 2011

              moch je nog problemen hebben….

              Probeer eens je IE te update ze zijn inmiddels al bij versie 9 beland of probeer eens een andere browser.

              #17764919
              Astraman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 July 2004

                http://www.google.com/preferences” onclick=”window.open(this.href);return false; intypen in je browser

                Dan krijg je een venster met diverse voorkeuren, daar kun je Google Instant aanzetten, indien hij uitstaat.

                Upgraden naar IE9 is nog niet hoognodig en onder windows xp x64 kan het zelfs niet eens is. Verder word IE als je hem als 64 bits draait. Uit de meeste tests komt de 32 bits als sneller uit de bus. ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.