auto start soms slecht

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) auto start soms slecht

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245934
    belgium turbo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 June 2010

      Hallo , zoals de titel vermeld .
      Soms start mijn astra slecht daar bedoel ik mee , de startmotor draaid rond maar de motor slaat moeilijk aan duurt soms 10 sec voor die echt aanslaat .
      Vreemde is dat ie het niet altijd heeft en er geen foutmeldingen zijn :(
      Motortype z20let.

      #17985439
      GSI Racer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 June 2009

        draait hij wel snel genoeg rond dan?
        niet zwak (kan een kapotte accu zijn)

        #17985440
        thomas-opc
          Lid sinds:
          19 October 2011

          heb hetzelfde probleem bij mijn opc 1 dit kom alleen voor als ik goed doorgereden heb en na 5min de auto start
          help ons :cry :cry :cry :cry :hmmz

          nieuwe accu van 74 amp gezet draait best snel en injectoren flush van forté gebruikt,nieuwe bougies gezet, luchtmassameter vervangen

          #17985441
          Dikkeminne
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 April 2011

            @thomas-opc
            krukas sensor kan het zijn. als deze kaduk is wil hij slecht starten bij warme motor en kan ook zomaar uitvallen voor het stoplicht

            misschien slechte bougies daardoor slechte ontsteking waardoor de auto slecht start.

            #17985442
            belgium turbo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2010

              Accu is nieuw draaid snel genoeg rond , gisteren bij de garage geweest en die stelt voor om eerst effe de bougies te vernieuwen.
              Nu zitten er F5DPOR in en hebben slecht een kleine 10 000km gelopen dus daar heb ik mijn twijfels over.
              Maar ok toch effe terug de origineel erin en zien wat dat heeft :(

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.