Auto radio

Forumindex Forums Modellen Astra Auto radio

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337590
    Robin Roels
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 January 2017

      Hey,

      Ik ben momenteel in het bezit van een Astra H met ingebouwde CD30.

      Nu ben ik aan het rondkijken voor er eventueel een CD70 of een andere radio/navigatie systeem in te zetten.

      Tot nu toe heb ik ook dit windows systeem gevonden.
      http://caraudiolimburg.nl/producten/navigatie/opel-windows-diverse-modellen?filter%5Bkies-hier-uw-merk-auto%5D=opel
      Heeft iemand hier al ervaring mee?

      Suggesties en opmerkingen zijn allemaal welkom!

      Groetjes

      #18337649
      MOSHterd
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 February 2016

        Hey Robin,

        Ik heb mijn CD30 ook vervangen. Ik heb toen gekozen voor een Pioneer avh-x5800dab zonder direct ingebouwde navigatie (navigatie is nog los bij te kopen) dit omdat ik een jaar voor het kopen van mijn Astra H al een Tom Tom Go5000 had gekocht.

        Toen ik opzoek was naar een vervanger voor de CD30 kwam ik ook de Zenec ZE-NC5011D tegen. Hier las ik ook goede dingen over zoals stuurwiel-bediening ondersteuning, vorm passend bij interieur/dashboard, EU navigatie, etc. Als ik niet de Pioneer had gekocht was ik waarschijnlijk voor deze Zenec gegaan.

        Misschien is het een slecht vooroordeel (heb het nooit goed onderzocht) maar ik heb het idee dat de navigatie functie, wanneer ingebouwd in een radio, nooit zo goed kan zijn als een ‘dedicated’ navigatie zoals die van Garmin, Tom Tom, etc.

        Voor meer over mijn Astra zie onderstaande url vvvvvvvv

        #18337750
        mickmick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 January 2017

          Ik had ook een cd30 in mijn astra H. Deze heb ik vervangen voor een radio, die er ongeveer zo uitziet als in jou link.
          Mijn radio draait op Android 5.1. Stuurwiel bediening (er zit een canbus converter kastje aan de radio) en scherm werken hier gewoon op.

          Hierdoor kan ik nu gewoon muziek afspelen van USB of interne geheugen

          Voor navigeren ed vind ik de locatie van het scherm niet heel handig.

          Heel af en toe met koude dagen gaat de radio terug naar fabrieksinstellingen, verder ben ik erg tevreden

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.