Audio(muziek) telefoon over speakers auto

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Audio(muziek) telefoon over speakers auto

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338313
    Gertjan Kamperman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 February 2017

      Ik ben al een tijdje aan het onderzoeken wat de mogelijkheden om audio van de telefoon over de speakers te krijgen van mijn Opel Zafira met CD70 navi.
      Opties audio(muziek) van telefoon over luidsprekers Opel Zafira 2005 CD70 Navi met Nokia CK-7W:

      * Nu zijn er natuurlijk de voor de hand liggende opties zoals een andere carkit inbouwen (bijv. Parrot MKI9200).

      * Het is ook mogelijk lees ik om in mijn CD70 een AUX ingang te solderen en software update uit te voeren maar dit schijn nogal een precies klusje te zijn.

      * Mijn auto ook een Nokia CK-7W (bluetooth of bekabelt) carkit deze ondersteunt helaas via bluetooth geen audio(muziek)
      Deze carkit heeft ook een bekabelde mogelijkheid om oude nokia’s aan te sluiten middels de pop-port.
      pinout pop-port
      Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om aan die pop-port kabel een 3.5mm plug te solderen om deze vervolgens aan te sluiten op de telefoon.
      Ik kon hier na een tijdje zoeken niks over vinden op het grote internet, kennelijk nog niemand geprobeerd.

      Op het forum zijn vast wel wat techneuten die hier een mening over hebben of een betere of andere oplossing?

      Uiteraard probeer ik op dit moment de goedkoopste oplossing te vinden (niet omdat het moet maar omdat het kan)

      #18420506
      DuaneFarley
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2021

        Luister naar gratis muziek via bluetooth na het downloaden van geluiden en ringtones op de website sonnerie téléphone

        #18444144
        GabrielHubbard
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 November 2021

          Luister en download whatsapp klingelton snelste online 2022

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.