Astra weer ophalen bij dealer.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra weer ophalen bij dealer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361765
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Vier weken geleden de Astra naar de dealer gebracht om alles nu eens op te lossen en wat ze beschadigd of stuk gemaakt hebben.

      Dit in opdracht Rechtsbijstand.

      4 weken een Crossland x innovation 130 pk gehad.

      Goede wagen.   Was ook nieuw van September 2018.

      Schakelen is wel wennen met de 6 bak van Peugeot. (Dan schakeld een Astra echt heerlijk hoor?)Maar zo lang een leenauto ben je aan een auto gewend dat je de schakelgangen handmatig moet zoeken.

      Buiten dat het niet mijn modelletje is… hij oogt hoog en smal en is korter als de Astra. En zwart met wit dak daar moet je ook van houden.

      Maar het was een heerlijke onbezorgde tijd die weken, heerlijk!

      Nu komt de Astra terug.. en de stress ook.

      Vocht? Of zijn we ervan verlost?

      We gaan kijken wat ze gedaan hebben, of er geen nieuwe door lompheid ontstane beschuldigingen zijn.

      We hebben 26maanden stress achter onze kiezen met de Astra.. of het ooit een goed huwelijk zal gaan worden …. ik weet het niet?

      Afwachten wat het vocht in de praktijk gaat doen, dat hebben we nogsteeds niet kunnen ervaren..eerst allemaal mooi weer en nu 4 weken de Astra weg.. deze stond binnen bij de dealer..

       

      We gaan het meemaken.

      #18361768
      eppo61
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2017

        Hallo Aapje1963,

        ik hoop van harte dat je het hoofdstuk Astra-ellende eindelijk eens kunt afsluiten. Absoluut triest dat een gloednieuwe auto voor zoveel slapeloze nachten en stress kan zorgen: zou eigenlijk niet mogen !

        #18361781
        Vierwieler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2017

          Ik hoop het ook voor je, maar dat weet je wel. Ik zal voor je duimen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.