astra vraagje

Forumindex Forums Modellen Astra astra vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219603
    kadettje-89
      Lid sinds:
      19 February 2007

      hey hey ik heb een vraagje ik kan van iemand een opel astrakrijgen een 97 alleen nu het probleem de auto heeft aan de buitenkant in de fik gestaan,ik heb de auto zelf nog niet gezien.maar is dit nog wat of is hij gewoon totall loss dan

      en dan ook gelijk ander vraagje mijn enigste pontiac sleutel is af gebroken aan de buitendeur.is er nu een mogelijkheid dat als ik mn stuurkappen loshaal en dan het blokje achter het sleutelgat lostrek en dan dmv schroevendraaier de auto kan starten zonder dat hij op stuur slot gaat.wil het graag weten de auto staat niet bij huis.

      #17652285
      royke2000
        Lid sinds:
        17 March 2010

        dat werkt niet je kan hem dan starten maar staad dan gewoon op stuurslot
        kan je de sleutel niet er uit halen en repareren een goeie sleutel maker kan dit !!!

        an de astra g is wel een leuk projekt wel veel werk maar als je zin en tijd hebt kan dit wel iets worden!
        maar hebt veel nieuwe delen nodig!!!:):)

        #17652286
        kadettje-89
          Lid sinds:
          19 February 2007

          eruit halen is geen optie ik heb zo,n leuk sluitplaatje erin zitten als mn sleutel eruit is is het gleufje dicht,en het stukje zit denk ik nu achter dat plaatje,hoe kan ik het sturr slot omzeilen dan.ik moet vanavond met de auto weer naar huis.er mogen best wel kappen beschadigen of wat dan ook hoe kan ik het stuurslot omzeilen.HELP

          #17652287
          royke2000
            Lid sinds:
            17 March 2010

            als je de stuur kappen verwijderd kan je aan de boven zijde met een smalle bijtel een boutje los tikken is een breek bout dan heb je gehele slot verwijderd
            en dan kan je de conektor los schroeven en dan daar mbv schroevendraaier starten

            het is ff prielen maar het gaat sukses

            #17652288
            Powercorsa
              Lid sinds:
              26 October 2007

              De Astra uit 97 is de F niet de G, die is geloof ik pas halverwege 98 geproduceerd/verkocht.
              Hangt er helemaal vanaf hoever de brand is gekomen, maar ik verwacht dat je er weinig aan hebt.

              #17652289
              kadettje-89
                Lid sinds:
                19 February 2007

                ok thnx voor de reacties,dus de astra laten staan.en ik ga het proberen met die bout.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.