Astra Station bekend?

Forumindex Forums Overige Historie Astra Station bekend?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267934
    VinnyJones
      Lid sinds:
      1 September 2014

      Goedemiddag allemaal,

      Na lang wikken en wegen toch maar besloten om te kijken voor een astra station. Deze staat op marktplaats en ben benieuwd of het hier een bekende is. Kenteken: ZJ-FV-47(hopelijk overtreed ik geen forum regels hiermee)

      Wat zijn jullie tips waar ik goed op moet letten als ik de auto ga bezichtigen en proefrijden?

      #18251521
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Post anders effe de link naar de marktplaatsadvertentie?

        Bij de how-to’s staan ook koopwijzers voor de Astra F, G en H: viewforum.php?f=126

        #18251522
        VinnyJones
          Lid sinds:
          1 September 2014

          http://link.marktplaats.nl/843872013″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          Heb de how to al doorgekeken maar vraag me af of er nog andere goede tips zijn of extra punten om goed op te letten.

          #18251523
          VinnyJones
            Lid sinds:
            1 September 2014

            Morgen om half 11 even bezichtigen, iemand nog “last minute” tips?

            #18251524
            BlackVec
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 February 2008

              Airco sowieso even testen, werkt niet altijd meer als de auto al wat ouder is.
              Als hij niet meer werkt kan je eisen dat het gemaakt wordt voor aankoop.

              Geld voor meer dingen trouwens, gewoon even lekker proefrijden en alles testen.
              En even goed een blik onder de auto werpen, letten op roest, evt lekkage etc.

              #18251525
              VinnyJones
                Lid sinds:
                1 September 2014

                Zo dat was jammer. Net bekeken en zag er op de foto’s goed uit, in het echt viel het zwaar tegen. Dus dat was een “no go”.

                #18251526
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  Kan je ook aangeven wat er zo tegenviel ?

                  #18251527
                  VinnyJones
                    Lid sinds:
                    1 September 2014

                    Enorm veel steenslag, krassen en putten rondom, flinke roestblaren, EGR klep kapot, bekleding met vlekken en scheuren. Vond het de moeite niet eens waard om een test ritje te maken..

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.