Astra sport 2012 niet conform koopcontract geleverd

Forumindex Forums Modellen Astra Astra sport 2012 niet conform koopcontract geleverd

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 101 tot 103 (van in totaal 103)
  • Auteur
    Berichten
  • #18037496
    lemmus
      Lid sinds:
      31 July 2013

      ik heb hetzelfde probleem gehad met de dealer.
      ook mijn Gt niet naar het koopcontract geleverd. gelijk aangegeven dat dit niet juist was.
      hij probeerde me te overtuigen dat ie het zou maken zoals afgesproken.
      gelijk aangegeven dat als dit niet naar behoren werkt of wat dan ook ik afzie van de koop.

      na veel discussie heb ik gekregen wat ik wilde. een nieuwe auto volgens afspraak heeft wel een 1/2 jaar geduurd.
      ik kreeg wel een rekening van de dealer omdat ik zogenaamd in een huurauto rij.
      Nooit betaald en duidelijk aangegeven bij de importeur dat zij niet kunnen verwachten dat ik nog een auto koop voor 6 maanden en die weer met verlies inlever.

      Advies: stap naar de importeur en geef duidelijk aan in een aangetekende brief ( vooral bellen en vragen naar welke afdeling) duidelijk noteren met wie je gebeld hebt en wanneer.

      kopie naar de dealer en stel hem hiervan op de hoogte.

      indien men alsnog in gebreken blijft volgt de stap naar de rechter en maak er publiciteit van.

      met dit kom je een heel end.

      succes

      #18037497
      swa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 October 2011

        effe dit hier door gelezen

        opel belgie is niet veel beter :)

        ik werk in opel garage rijd in calibra

        had voor daily een vectra nu deze is opgeplooit gewoon overgegaan naar honda dat valt normaal niet in panne

        #18037498
        eddepet007
          Lid sinds:
          11 February 2005

          Ben nog steeds benieuwd hoe het afgelopen is

        3 berichten aan het bekijken - 101 tot 103 (van in totaal 103)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.