Astra opc op het oog (keuze uit 2)

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Astra opc op het oog (keuze uit 2)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17938380
    Spijkcity
      Lid sinds:
      29 June 2004

      @Niels0478 wrote:

      @Spijkcity wrote:

      ik twijfel tussen
      http://link.marktplaats.nl/498518406″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      bij deze heb ik twijfels aan km stand maar hij is wel af eigenlijk

      http://link.marktplaats.nl/501765513″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      deze heb ik ook op het oog nu.1e eigenaar.
      deze is standaard en orgineel nl

      Die eerste vind ik er netter uitzien, helaas kan ik ook niet ruiken welke de beste is

      maar die man doet vaag als ik hem bel
      hij zegt steeds dat er kijkers komen en dan zijn ze niet geweest al 3 keer oa.

      #17938381
      JoSchaap
        Lid sinds:
        3 May 2011

        mede daardoor ben ik uiteindelijk gewoon bij een bovag handelaar geslaagd voor iets meer centen

        #17938382
        corsa_c20xe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 November 2005

          Ik zou direct voor de 2e gaan, stukken mooier dan zo’n ding met ingevoerd kenteken. En nog maar een eigenaar gehad!

          #17938383
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            Zou nooit meer voor opc 1 gaan…en m niemand aanbevelen (no offense) ’t vermogen valt zwaar tegen… er is niks meegespoten….op t recaro interieur en de irritante hoge spoiler op de klep verschilt ie niks van een huis tuin en keuken G. Blokken krijgen vroeg of laat allemaal een lekke kop doordat de koppakking compleet is weggevreten. Zoek maar eens op forum.
            Had mn opc 1 nog geen jaar toen ik t blok eruit heb gehaald en een z20let heb gemonteerd, dan rijdt t een beetje en hoef je m niet op toeren te houden om wat pit te hebben. Sommige opc turbo’s beginnen ook rond 5 a 6 te zitten. Zou me daar op richten.

            #17938384
            Spijkcity
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Dank je Baas J

              #17938385
              ronOPC1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2007

                G OPC turbo’s beginnen idd ook wat te zakken. Maar een goede voor 5 a 6 duizend zul je niet vinden.
                Rond de 8000 euro moet je wel kunnen slagen voor een orginele G OPC Turbo. Moet je geduld mee hebben, staat er al een tijd geen te koop op marktplaats en autoweek, zijn best zeldzaam in Nederland. Duitsland liggen de prijzen een beetje hetzelfde, voor een goede. Alleen dan komt er nog wat invoer bij.

                Let wel op met de turbo’s als je besluit er eentje te kopen, is een zwak punt.

                Heb zelf een edition gehad, ligt eraan wat je gewend bent, maar auto reed wel goed. Idd mist ie wel wat vermogen onderin de toeren, maar heeft ook wel wat, zo’n toeren machine. Is vlot, maar niet heel snel. Heb er zelf graag in gereden wel. Een G turbo is een stuk sneller, en vind je dit niet genoeg kun je er makkelijk meer uithalen.

                Weet niet of je perse een OPC wilt, maar mischien is een Astra Coupe Turbo ook een optie?

                #17938386
                tijgetje57
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2004

                  Had eerder een Astra H met z20leh genomen dan een xer of een let. Kan natuurlijk niet in je knip kijken.

                  240 Pk, uiteraard de leh turbo die sterker en beter gebouwd is. Maar je kan ook desnoods eens kijken naar de coupe van Basgsi of die van Mike. Staan beiden op MP, eentje met 200 Pk en eentje met ongeveer een Pk of 300…. altijd leuk.

                  Hou wel altijd rekening met het feit turbo bij de let modellen.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.